۷۳۴
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
تعداد بازدید : ۵۳۱
هر روز با کدال
شرکت‌های صنايع پتروشيمی خليج فارس و قرارداد حمل با شرکت ذوب‌آهن اصفهان که با نمادهای «شخليج فارس» و «حريل» در حال فعالیت هستند امروز، سه‌شنبه یک بهمن ماه سال 98 در سامانه کدال به افشاسازی پرداختند.
به گزارش روی تیتر، شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس و قرارداد حمل با شرکت ذوب‌آهن اصفهان که با نماد‌های «شخلیج فارس» و «حریل» در حال فعالیت هستند امروز، سه‌شنبه یک بهمن ماه سال ۹۸ در سامانه کدال به افشاسازی پرداختند.

«شخلیج فارس»: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از واگذاری سهام شرکت پتروشیمی هنگام (سهامی خاص) خبر داد. این مزایده در تاریخ هفت بهمن ماه سال ۹۸ برگزار خواهد شد. جزئیات آن به شرح زیر است:

«شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (سهامی عام) در نظر دارد تعداد ۵.۹۵۸.۸۴۴.۰۷۳ سهم شرکت پتروشیمی هنگام (سهامی خاص) معادل ۹۹.۳۱ درصد از کل سهام مذکور به قیمت پایه هر سهم ۴.۹۰۱ ریال معادل ۲۹.۲۰۱.۳۵۸ میلیون ریال را اصالتا و وکالتا به صورت نقد و اقساط با شرایط ذیل از طریق مزایده عمومی واگذار کند. به متقاضیان اکیدا توصیه می‌شود شرایط مندرج در قرارداد واگذاری، اسناد مزایده، مفاد این آگهی و همچنین صورت‌های مالی حسابرسی شده سه سال گذشته شرکت پتروشیمی هنگام (سهامی خاص) که در سایت اینترنتی کدال در ذیل نماد فارس موجود است را به دقت مطالعه کنند. متقاضیان خرید سهام مذکور می‌توانند از روز دوشنبه هفت بهمن ماه سال ۹۸ لغایت شنبه ۱۲ بهمن ماه سال ۹۸ در ساعات اداری (ساعت ۸ الی۱۶) به نشانی تهران، میدان هفت تیر، بلوار کریمخان زند، پلاک،۳۸ ساختمان شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، طبقه، ۹ واحد ۹۰۷ مراجعه و ضمن ارائه مدارک شناسایی با معرفی نامه معتبر نسبت به اخذ اسناد مزایده اقدام کنند.»

«حریل»: نماد «حریل» نیز نماد دیگری است که خبری مبنی بر قرارداد حمل با شرکت ذوب‌آهن اصفهان منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است: «حمل و نقل ریلی مواد اولیه مورد نیاز (سنگ‌آهن) شرکت ذوب‌آهن اصفهان به میزان تقریبی ۱/۵ میلیون تن به مبلغ ۲,۱۳۷,۳۶۸ میلیون ریال انجام خواهد شد.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: