۷۴۵
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
تعداد بازدید : ۶۳۱
اقتصادی ایران

اخبار ویژه

هر روز با کدال
شرکت‌های صنایع فولاد آلیاژی یزد، توکا ریل و بانک پاسارگاد با نماد‌های «فولای»، «توریل» و «پاسارگاد» در سامانه کدال دست به افشاسازی زدند و اطلاعیه‌هایی را منتشر کردند.

به گزارش روی تیتر، شرکت‌های صنایع فولاد آلیاژی یزد، توکا ریل و بانک پاسارگاد با نماد‌های «فولای»، «توریل» و «پاسارگاد» امروز، دو بهمن ماه سال 98 در سامانه کدال دست به افشاسازی زدند و اطلاعیه‌هایی را منتشر کردند.

«فولای»: در ۲۴ دی ماه سال ۹۸ این شرکت، سهام شرکت صنایع مفتولکاران یزد (سهامی خاص) را به مزایده گذاشت و در دوره برگزاری مزایده پیشنهادی دریافت نکرد.

در این اطلاعیه آمده است: «شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد در نظر دارد تعداد ۱۰.۱۹۹.۹۹۶ سهم معادل ۹۹/۹ درصد سهام شرکت صنایع مفتولکاران یزد (در حال احداث) را بر اساس شرایط مندرج در اسناد از طریق مزایده عمومی به فروش رساند. متقاضیان می‌توانند جهت روئیت ملک و مستحدثات مربوطه به آدرس شرکت مراجعه و نسبت به خرید اسناد اقدام کنند، تحویل پیشنهادات تا ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه مورخ یک بهمن ماه سال ۹۸ در محل کارخانه میسر است.»

«توريل»: شرکت توکا ریل نیز اطلاعات تکمیلی در خصوص گزارش ۹ ماهه سال ۹۸ را منتشر کرد که عبارت است از: «اطلاعات تکمیلی در خصوص گزارش دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه سال ۹۸ به شرح زیر است:

۱_ همان طور که در گزارش تفسیری ارائه شده است، تنفیذ قرارداد ساخت لکوموتیو مپنا به مبلغ ۳.۷۶۸ میلیارد ریال منوط به پرداخت پیش‌پرداخت است، بنابراین تا مادامی که این شرط از قرارداد، برقرار نشود تنفیذ آن انجام نخواهد گرفت و این قرارداد نیز در طرح‌های توسعه شرکت لحاظ نخواهد شد.

۲_ افزایش در دارایی‌های ثابت عمدتا مربوط به تعویض دو واحد آپارتمان در تهران بزرگ به مبلغ ۳۳۰ میلیاد ریال با اسناد دریافتی ناشی از جابه‌جایی سرمایه‌گذاری‌های البرز نیرو و راهوار نیرو و در سال مالی قبل و همچنین تکمیل و ساخت ۴۰ دستگاه واگن توسط شرکت واگن پارس است.

۳_ کاهش درآمد‌های عملیاتی، بهای تمام شده عملیاتی و سود ناخالص عملیاتی برآوردی برای سال ۹۸ که در پیوست گزارش تفسیری ۹ ماهه نیز ارائه شده است ناشی از برآورد در کاهش تناژ حمل نسبت به اطلاعات افشا شده در تاریخ ۱۱ آذر ماه سال ۹۸ است. طبق فرآیند سنوات گذشته بر اساس عملکرد واقعی ۹ ماهه و پیش‌بینی فرآیند حمل بار برای سه ماهه پایانی سال ۹۸ کلیه برآورد‌ها بازنگری می‌شود.»

«پاسارگاد»: نماد «پاسارگاد» نیز از برگزاری مزایده اموال خود خبر داد. بر اساس این اطلاعیه، در راستای اجرای مفاد ۱۶ و ۱۷ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و به منظور کاهش سرمایه‌گذاری‌های غیر بانکی، این بانک در نظر دارد نسبت به عرضه سهام شرکت‌های بیمه پاسارگاد، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، مپنا و ارزش آفرینان پاسارگاد اقدام کند.

فرآیند مزایده به شرح زیر است: «فروش سهام شرکت‌های بیمه پاسارگاد، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و مپنا از طریق بورس و فرابورس و شرکت گروه ارزش آفرینان پاسارگاد به صورت درج آگهی در روزنامه اطلاعات به صورت نقد و اقساط و قیمت پیشنهادی. متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر تا تاریخ پنج اسفند ماه سال ۹۸ به آدرس تهران، خیابان ولیعصر، خیابان میرداماد، قبل از پل آفریقا، ساختمان مرکزی بانک پاسارگاد شماره ۴۳۰ و یا تلفن ۸۲۸۹۱۲۸۱ و ۸۲۸۹۱۳۰۵ تماس حاصل کنند.»

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: