۷۴۶۲
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
تعداد بازدید : ۴۴
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

پیشکسوت پرسپولیس: اگر من سرمربی پرسپولیس بودم اصلا نمی‌گذاشتم نبیل باهویی از کنار باشگاه رد شود.

فنونی زاده: اگر من سرمربی پرسپولیس بودم اصلا نمی‌گذاشتم نبیل باهویی از کنار باشگاه رد شود.

به گزارش فراتیتر، مرتضی فنونی‌زاده روز سه‌شنبه در خصوص توقف پرسپولیس مقابل صنعت نفت‌آبادان اظهار داشت: با ترکیبی که داشتیم معلوم بود آمدیم با یک گل پیروز دیدار شویم. من واقعا نمی‌دانم چرا باید مقابل هوادارانمان تدافعی و محتاطانه بازی کنیم. پرسپولیس باید جلوی هواداران می‌جنگید و بازی را با تفاضل گل بیشتر می‌برد که متاسفانه در ثانیه‌های پایانی بازی مساوی شد. وقتی که تیمی دفاعی بازی می‌کند و کنارهایش را می‌بندد باید شوت بزینم که اصلا در بازی شوتی نزدیم و فقط یکی زدیم که آن هم توسط محمد عمری بود که همان شوت گل شد. بزرگ‌ترین اشتباه گل‌محمدی چیدمان نفرات در اول بازی بود.

وی افزود: نمی‌دانم چرا گل‌محمدی در این بازی از میلاد سرلک استفاده کرد او به تازگی از بند مصدومیت رها شده و اصلا آماده بازی نبود و امید عالیشاه که در همه بازی خوش درخشیده است باید در نیمکت باشد او همیشه به عنوان یار تعویضی آمده است و همان چند دقیقه که در زمین بازی می‌کند بهترین عملکرد خودش را به نمایش می‌گذارد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد نقاط ضعف پرسپولیس در بازی یادآور شد: نقات ضعف پرسپولیس بازیسازی بود که واقعا خجالت‌آور است ۵۰ تا توپ بهم پاس می‌دهند و در آخر به علیرضا بیرانوند می‌رسد. پرسپولیس باید همیشه جنگنده باشد و هم لقب پرسپولیس را می‌دانند که معروف است به پرسپولیس زلزله که در این بازی، پرسپولیس همیشگی را ندیدم. اگر من سرمربی پرسپولیس بودم اصلا نمی‌گذاشتم نبیل باهویی از کنار باشگاه رد شود. من تفکرات کادر فنی را متوجه نمی‌شوم که او را در ترکیب اصلی قرار دادند و شهاب زاهدی ۴ گل را در نیمکت؛ امیدوارم یحیی‌ گل‌محمدی در بازی بعدی بهترین نفرات را در داخل زمین بگذارد.

فنونی‌زاده درباره فرصت سوزی‌های پرسپولیس در چند هفته‌های اخیر گفت: بازی مقابل صنعت نفت‌آبادان بهترین فرصت بود که امتیاز و از سایر رقبا فاصله بگیریم؛ وقتی که استقلال در قزوین مساوی می‌کند و سپاهان بازی را می‌بازد باید در این بازی هجومی عمل می‌کردیم که متاسفانه بازی خوبی را شاهد نبودیم. به نظر من اصلا صحنه پنالتی که برای پرسپولیس گرفتند درست نبود و صحنه که پرسپولیس گل خورد باید ‌VAR باشد که نظر بدهیم.

وی در خصوص اینکه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید تدارک وعده غذایی برعهده باشگاه نیست، بیان کرد: در شان پرسپولیس نیست که این موضوع در فضای مجازی پخش شود. در باشگاه افرادی هستند که می‌خواهند برای پرسپولیس حاشیه درست کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد حواشی ایجاد شده بین پرسپولیس و استقلال تصریح کرد: این حاشیه‌ها هیچ‌وقت در دهه ۶۰ اتفاق نمی‌افتاد چون ما با رقیب سنتی خودمان دوست بودیم. این فضای مجازی خوشآیند نیست که در آنجا همدیگر را تخریب کنیم. فضای مجازی برای تک‌تک بازیکنان فوتبال سم است و امیدوارم از فضای مجازی دور شوند و فقط تمرکزشان بر روی فوتبال باشد.

فنونی‌زاده درباره دیدار امروز پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال تاجیکستان خاطرنشان کرد: تیم بدی نیست و می‌تواند، پرسپولیس را به چالش بکشد. پرسپولیس در این گروه هم خودکشی کند به عنوان تیم دوم نمی‌تواند صعود کند امیدوارم گل‌محمدی در این بازی ترکیب هجومی در داخل زمین بگذارد که بتواند ۳ امتیاز را کسب کند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: