۷۴۹۰
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
تعداد بازدید : ۴۳
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

کریم بنزما، ستاره الاتحاد عربستان، پس از شکست 2-0 مقابل نیروی هوایی عراق در چارچوب دور چهارم لیگ قهرمانان آسیا، با سرمربی خود درگیر شد.

کریم بنزما، ستاره الاتحاد عربستان، پس از شکست 2-0 مقابل نیروی هوایی عراق در چارچوب دور چهارم لیگ قهرمانان آسیا، با سرمربی خود درگیر شد.

به گزارش فراتیتر، درگیری سانتو به بنزما و همچنین افت نتایج الاتحاد باعث شد تا مدیران این باشگاه تنها پس از گذشت یک سال و 4 ماه از حضور سرمربی پرتغالی در تیم خود، تصمیم به برکناری او بگیرند.

روزنامه الریاضیه عربستان طی ساعات گذشته جزئیات گفت‌وگوی بین بنزما و نونو سانتو در رختکن ورزشگاه اربیل عراق را فاش کرد. به نوشته این روزنامه، سانتو پس از مسابقه به شدت از بنزما انتقاد کرده و به او گفته است: «تو بازیکن بزرگی هستی، اما به نظر می‌رسد در فشار آوردن به حریف تنبلی می‌کنی.»

بنزما نیز از این صحبت‌ها عصبانی شده و پاسخ داده است: «فقط با من صحبت نکن، با کل تیم صحبت کن.»

پاسخ ستاره فرانسوی، عصبانیت سانتو را نیز برانگیخته و او گفته است: «تو الگوی همه بازیکنان و تیم هستی. تو کاپیتان هستی و باید مثل یک الگو رفتار کنی.»

الریاضیه همچنین اعلام کرد سانتو که همچنان کریم بنزما را مقصر می‌دانست، پس از این‌ گفت‌وگو بیشتر از قبل عصبانی شد و سپس اعضای کادر فنی و بازیکنان برای آرام کردن اوضاع وارد عمل شدند.

البته این اولین درگیری بنزما و نونو سانتو نبود و پیش از این در ابتدای فصل نیز یک بحران جدی بین آنها رخ داده بود که البته در آن دوره این موضوع بلافاصله پایان یافت و الاتحاد را درگیر حاشیه نکرد.

بنابر ادعای روزنامه الریاضیه، بنزما دو هفته پیش به باشگاه از لزوم اخراج نونو سانتو خبر داده و اعلام کرده بود که او مربی مناسبی برای این مرحله نیست.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: