۷۴۶۹
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
تعداد بازدید : ۷۳
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

رئیس هیات فوتبال خوزستان با اشاره به گله‌مندی تیم‌های خوزستانی در لیگ برتر و لیگ یک از داوری‌ها، گفت این موضوع را از طریق فدراسیون پیگیری کردیم.

رئیس هیات فوتبال خوزستان با اشاره به گله‌مندی تیم‌های خوزستانی در لیگ برتر و لیگ یک از داوری‌ها، گفت این موضوع را از طریق فدراسیون پیگیری کردیم.

به گزارش فراتیتر، عبدالکاظم طالقانی با حضور در تمرین تیم فوتبال استقلال خوزستان در ابتدا با محکوم کردن حمله وحشیانه رژیم اشغالگر اسرائیل به مردم غزه،  اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در حال حاضر برای تیم فوتبال استقلال خوزستان وجود دارد، امروز در تمرین این تیم شرکت کردم تا حمایت خود را از این تیم اعلام کنیم و مطمئنا از هیچ تلاشی برای کمک به این تیم دریغ نخواهم کرد.

وی ادامه داد: مطالبه مردم خوزستان از سه تیم لیگ برتری استام با توجه به اینکه مهد فوتبال ایران بوده ایم و خواهیم بود، این است که نتایج بهتری رقم بخورد و تیم‌های خوزستانی از شرایط فعلی خارج شوند. این انتظار به حق است و باید به این خواسته مردم احترام بگذاریم. 

رئیس هیات فوتبال خوزستان درباره گله‌مندی تیم‌های خوزستانی در لیگ برتر و لیگ یک کشور نسبت به داوری‌ها، گفت: در همین زمین نامه بلند بالایی به آقای تاج رئیس فدراسیون ارسال کردم و او هم دستور به رسیدگی داد. امروز هم از مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان خواستم که موارد این چنینی مانند اعتراض به داوری‌ها را به هیات فوتبال بسپارید و ما در این زمینه پیگیری لازم را خواهیم داشت. همچنین این درخواست را از فدراسیون خواهیم داشت که رویه انتخاب داور را برای تیم‌های خوزستانی تغییر دهد. 

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: