۷۵۸۲
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
تعداد بازدید : ۵۲
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با مشخص شدن چهره سه تیم صعودکننده دیگر به مرحله حذفی رقابت‌ها خاتمه یافت.

هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با مشخص شدن چهره سه تیم صعودکننده دیگر به مرحله حذفی رقابت‌ها خاتمه یافت.

به گزارش فراتیتر، در ادامه بازی‌های هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در آخرین شب از این هفته، چهارشنبه شب شش بازی در گروه‌های A تا D‌ برگزار شد که در پایان آنها تیم‌‌های رئال مادرید، اینتر و بایرن مونیخ به فهرست تیم‌های صعودکننده اضافه شدند.

در گروه A، بایرن مونیخ با نتیجه 2 بر یک بر میهمان خود گالاتاسرای ترکیه غلبه کرد. هر دو گل بایرن مونیخ را هری کین در دقایق 80 و 86 به ثمر رساند و تنها گل گالاتاسرای را هم سدریک باکامبو در دقیقه 3+90 زد.

در بازی دیگر این گروه منچستریونایتد در دانمارک، با نتیجه 4 بر 3 مقابل میزبانش کپنهاگن مغلوب شد. راسموس هویلون دو بار در دقایق 3 و 28 و برونو فرناندز در دقیقه 69 (پنالتی) برای من‌یونایتد گلزنی کردند. در سمت مقابل اما کپنهاگن با گلزنی محمد الیونسی در دقیقه 45، دیوگو گونسالوس در دقیقه 9+45 (پنالتی)، لوکاس لراگر در دقیقه 83 و رونی باردگی در دقیقه 87 ورق را به سود خود برگرداند. این نتیجه در حالی رقم خورد که منچستریونایتد از دقیقه 42 با اخراج مارکوس رشفورد 10 نفره بازی می‌کرد.

با نتایج این دو بازی بایرن مونیخ 12 امتیازی شد و به‌عنوان سرگروه، صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرد. منچستریونایتد اما با قبول شکست سه امتیازی ماند و پایین‌تر از کپنهاگن و گالاتاسرای که هر دو چهار امتیازی هستند، در قعر جدول گروه ایستاد تا شانس صعودش به طور جدی به خطر بیفتد. این در حالی است که بازی بعدی شیاطین سرخ در ترکیه مقابل گالاتاسرای است و آخرین بازی آنها هم برابر بایرن مونیخ خواهد بود.

در گروه B،‌ آیندهوون هلند با تک گل دقیقه 12 لوک دیونگ بر لانس فرانسه غلبه کرد. از همین گروه آرسنال با نتیجه 2 بر صفر مقابل میهمانش سویای اسپانیا به برتری رسید که در این بازی لئاندرو تروسار در دقیقه 29 و بوکایو ساکا در دقیقه 64 برای توپچی‌ها گلزنی کردند. در جدول گروه B، آرسنال با 9 امتیاز صدرنشین است، آیندهوون و لانس هر دو با پنج امتیاز و برحسب نتایج بازی‌های رو در رو به ترتیب دوم و سوم هستند و سویای دو امتیازی هم قعرنشین است.

از گروه C، رئال مادرید میهمان پرتغالی‌اش براگا را به آسانی و با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. براهیم دیاس در دقیقه 27، وینیسیوس جونیور در دقیقه 58 و رودریگو در دقیقه 61 گل‌های این بازی را زدند. رئال مادرید با این نتیجه 12 امتیازی شد و با توجه به افزایش فاصله‌اش با تیم سوم جدول به 9 امتیاز، دو هفته به پایان مرحله گروهی صعودش به مرحله یک هشتم نهایی را مسجل کرد. در جدول این گروه، پس از رئال مادرید، ناپولی هفت امتیازی در رده دوم قرار دارد، براگا با سه امتیاز سوم است و یونیون برلین یک امتیازی هم در قعر جدول قرار گرفته است.

در آخرین بازی نیز از گروه D، تیم فوتبال اینتر موفق شد با تک گل دقیقه 85 لائوتارو مارتینس از روی نقطه پنالتی، میزبان خود سالزبورگ اتریش را مغلوب کند. با این نتیجه اینتر 10 امتیازی شد و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به رئال سوسیه‌داد در رده دوم جدول باقی ماند هرچند صعود دو تیم به مرحله یک هشتم نهایی مسجل شد، چرا که سالزبورگ رده سومی با سه امتیاز و بنفیکای بدون امتیاز، در دو هفته باقیمانده از مرحله گروهی دیگر شانسی برای صعود نخواهند داشت.

منبع: ایلنا
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: