۷۵۵۱
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
تعداد بازدید : ۴۰
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

سرمربی پرتغالی رم قبل از دیدار حساس برابر لاتزیو در دربی بزرگ رم سرمربی حریف را به باد تمسخر گرفت تا حساسیت این بازی را دو چندان کند

سرمربی پرتغالی رم قبل از دیدار حساس برابر لاتزیو در دربی بزرگ رم سرمربی حریف را به باد تمسخر گرفت تا حساسیت این بازی را دو چندان کند

به گزارش فراتیتر، رم و لاتزیو در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته دوازدهم رقابت‌های سری  A به مصاف هم می‌روند.

رم قبل از این بازی باید در لیگ اروپا به مصاف اسلاویا پراگ برود.

ساری، سرمربی لاتزیو اظهار نظر عجیبی درباره این بازی داشت که باعث خشم مورینیو و پاسخ تمسخرآمیز این سرمربی پرتغالی شد.

ساری در واکنش به این سوال که لاتزیو استراحت بیش‌تری نسبت به رم قبل از دربی دارد، گفت: رم قبل از برگزاری دربی یک بازی دوستانه پیش‌رو دارد. 

مورینیو پاسخ این اظهار نظر طعنه‌آمیز ساری را داد و گفت: کسی که باید احساس توهین کند باشگاه اسلاویا پراگ و هوادارانش هستند نه من. 

او  ادامه داد: من همواره به حریفانم احترام می‌گذارم. اسلاویا تیم بسیار خوبی است. آن‌چه که تفاوت‌ها را رقم می‌زند طرز تفکر است. شاید فرق بین مربی که ۲۵ جام دارد و مربی که تنها جام‌های اندکی دارد در همین طرز تفکر باشد چرا  که برای مربیان بزرگی که جام‌های زیادی کسب کرده‌اند همه بازی‌ها جدی است و هیچ بازی دوستانه نیست.

مورینیو در پایان گفت: من منتظر سازمان لیگ ایتالیا در واکنش به صحبت‌های ساری هستم. اظهار نظر او انتقاد مستقیم بود و من منتظر هستم تا ببینم مسئولان لیگ چه واکنشی از خود نشان می‌دهند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: