۸۶۳۵
جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳
تعداد بازدید : ۸۷
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

مائوریتزیو ساری سرمربی لاتزیو : اگر در لیگ عربستان سیگار آزاد باشد می روم

مائوریتزیو ساری سرمربی لاتزیو : اگر در لیگ عربستان سیگار آزاد باشد می روم

به گزارش فراتیتر، مائوریتزیو ساری، سرمربی حال حاضر لاتزیو، از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ در ناپولی توانست نمایش‌های خوبی ارائه دهد و توجه تیم‌های بزرگ را به خود جلب کند.

او به چلسی پیوست و پس از قهرمانی در لیگ اروپا با آبی‌ها، پیشنهاد یوونتوس را پذیرفت و به سری A ایتالیا برگشت. او پس از یک سال حضور در یوونتوس، در سال ۲۰۲۱ راهی لاتزیو شد و از آن زمان هدایت این تیم را بر عهده دارد.

او در مصاحبه‌ای درباره حضورش در ایتالیا و احتمال رفتن به لیگ عربستان در آینده صحبت کرده است.«من در ناپولی روزهای خوبی داشتم و از آنها بابت دادن فرصت به من سپاسگزارم. به چلسی رفتم و در آنجا واقعا روزهای بهتری داشتم. به معنای واقعی خوشگذرانی کردم. قهرمان اروپا شدیم. آنها می‌خواستند من بمانم و چند بار با من صحبت کردند اما من نظر دیگری داشتم. اشتباه کردم که می‌خواستم لیگ برتر را ترک کنم. محیطی با زیبایی‌های منحصربه‌فرد. برگشت به ایتالیا یک اشتباه بود.»

او در پاسخ به سوال خبرنگار درباره پیوستن به یکی از تیم‌های عربستانی در آینده پاسخ قابل توجهی داد.«این فقط به من بستگی ندارد. اما اگر بخواهم تصمیم بگیرم، می‌گویم در ورزشگاه‌های آنجا می‌شود سیگار کشید؟ اگر آره، ببینیم چه می‌شود. اما در کل این چیزی نیست که بشود الان برنامه‌ریزی کرد و به عوامل مختلفی بستگی دارد.»

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: