۷۶۸۵
شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
تعداد بازدید : ۶۱
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

تیم فوتبال پرسپولیس تهران تقویت خواهد شد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران تقویت خواهد شد.

به گزارش فرا تیتر،به نقل از همشهری آنلاین، یحیی گل محمدی بعد از چند هفته حمایت از شهاب زاهدی و بازی دادن به او بعد از اینکه پای این بازیکن به گلزنی باز شده و در دو بازی موفق به زدن ۴ گل شد به یکباره او را به نیمکت ذخیره‌ها فرستاد.

وقتی باشگاه پرسپولیس با فشار گل‌محمدی، رضایت‌نامه مهدی عبدی را بعد از هفته دوم لیگ با وجود کمبود مهاجم در لیست تیمش صادر کرد، برخی در باشگاه مدعی شدند که یحیی این کار را کرد تا باشگاه را برای جذب مهاجم خارجی تحت فشار قرار دهد. در همان مقطع کش‌مکش زیادی در این زمینه بین باشگاه و یحیی به‌وجود آمد و درنهایت رضا درویش با نظر خودش و اطرافیانش برای پرسپولیس مهاجم خارجی جذب کرد! اتفاقی که باعث شد شکاف عمیقی بین مدیریت باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم ایجاد شود. درحال‌حاضر به‌نظر می‌آید سناریو جدیدی در همین راستا درحال شکل گرفتن است. ماجرا از این قرار است که یحیی بعد از چند هفته حمایت از شهاب زاهدی و بازی دادن به او بعد از اینکه پای این بازیکن به گلزنی باز شده و در دو بازی موفق به زدن ۴ گل شد به یکباره او را به نیمکت ذخیره‌ها فرستاد.

در همین حین نیز سرمربی پرسپولیس نبیل باهویی را طی دو بازی متوالی در ترکیب اصلی قرار داد تا به‌نوعی به همه نشان دهد که پتانسیل خرید باشگاه در چه حد است. تصمیماتی که اصلا به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نیامده و آنها در فضای مجازی بعد از سه تساوی پی‌درپی سرخپوشان فضای منفی را علیه سرمربی تیم‌شان به‌وجود آورده‌اند. نکته قابل توجه اینکه در این مورد از باشگاه پرسپولیس خبرهایی دریافت کردیم مبنی‌بر اینکه گل‌محمدی به‌دنبال این است تا در نیم‌فصل مهاجم خارجی جدیدی را به تیمش بیاورد و از این رو ترمز گلزنی‌های شهاب را کشید و نبیل باهویی را به ترکیب اصلی آورده که با همبازیان جدیدش اصلا هماهنگ نیست!

اینکه حالا این فرضیه تا چه حد درست باشد، باید تا نیم‌فصل منتظر ماند و دید که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. اما آنچه مشخص است سرمربی پرسپولیس برای نیم‌فصل به‌دنبال جذب مهاجم گلزن خارجی است و اگر تیمش راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان شود حتما خواسته خود را عملی خواهد کرد، حتی اگر مجبور باشد نبیل را از تیمش کنار بگذارد.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: