۷۷۵۱
شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲
تعداد بازدید : ۵۶
ورزشی فوتبال

تیتر یک خبر ویژه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید شرایط نقل و انتقالات تیمش نسبت به رقبا مساوی نبوده ولی از بازیکنانش خواسته «کیفیت‌شان را به هر نحوی ارائه دهند» چون با «از خودگذشتگی» می‌توانند ادامه دهند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید شرایط نقل و انتقالات تیمش نسبت به رقبا مساوی نبوده ولی از بازیکنانش خواسته «کیفیت‌شان را به هر نحوی ارائه دهند» چون با «از خودگذشتگی» می‌توانند ادامه دهند.

به گزارش فراتیتر، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: تقابل دو تیم همیشه جذاب و دیدنی بوده و همیشه شاهد یک بازی باکیفیت و تماشاگرپسند بوده‌ایم. دو تیم بازیکنان خوبی دارند و سپاهان مربی و کادر فنی خوبی دارد. امیدوارم اول نتیجه بازی به نفع ما باشد و دوم این‌که بازی خوبی انجام دهیم. با توجه به شرایطی که وجود دارد سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم. در این چند روز کارهای تاکتیکی انجام دادیم و فرصت تمرین خاصی نداشتیم. بازیکنان ما همیشه نشان داده‌اند که مرد روزهای سخت هستند و می‌توانند خوب کار کنند. من از بچه‌ها یاد گرفتم که در شرایط حساس چگونه کنار تیم باشم و از همدیگر حمایت کنیم. امیدوارم هر تیمی حقش است به سه امتیاز برسد.

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط تیمش پس از توقف مقابل استقلال تاجیکستان گفت: بازی سنگینی مقابل استقلال داشتیم و بازی راحتی نبود. هر چهار تیم گروه ما باکیفیت هستند و سخت‌ترین گروه را داریم. اتفاقاتی افتاد و بعضی از بچه‌ها مبتلا به ویروس آنفلوانزا شدند و چند مصدوم هم داریم. ما یک تیم هستیم و به نظرم نوع نگرش بازیکنان و حتی جوانانمان می‌تواند به ما کمک کند. من به همه بازیکنانم ایمان دارم که می‌توانند به تیم کمک کنند.

او اضافه کرد: پرسپولیس در هر بازی برای سه امتیاز کار می‌کند و بازیکنان ما نشان دادند که چه کیفیتی دارند. هدفمان امسال این بود که تیم را تقویت کنیم اما به مشکلاتی برخوردیم. انتظار خیلی‌ها این بود که در نقل و انتقالات فعال‌تر باشیم. اتفاقاتی افتاد که خواسته کادر برآورده نشد. با این حال همیشه کنار هم بودیم و اینگونه می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم. به هر حال فوتبال است و ممکن است شرایطی پیش بیاید که نتایج دلخواه کسب نشود. باید صبور باشیم و تلاش بیشتری کنیم.

گل محمدی درباره دلیل نیمکت نشینی شهاب زاهدی گفت: مشکلی در این رابطه نیست. شرایط نقل و انتقالات ما نسبت به دیگر تیم‌ها مساوی نبود. دیگر تیم‌ها دست روی هر بازیکنی گذاشتند جذب کردند و در نهایت کارت بازی‌شان را هم صادر کردند. فقط سر پرسپولیس کلاه رفت و نتوانستیم به خواسته‌مان برسیم. خودمان را با مدعیان مقایسه می‌کنیم. نتوانستیم بازیکنان باکیفیت لازم را کسب کنیم. نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم اما شاید یک روز در رابطه با آن صحبت کنم. در حال حاضر از بازیکنانم می‌خواهم کیفیتشان را به هر نحوی ارائه دهند. ما با از خود گذشتگی بیشتر می‌توانیم ادامه دهیم.

او درباره تقابل با سپاهان و احتمال شکست این تیم گفت: ما در مقابل یک تیم با کیفیت بازی داریم و بردن سپاهان در اصفهان کار راحتی نیست اما این از بازیکنان پرسپولیس برمی‌آید. من نیامدم کری بخوانم اما با توجه به روحیه خوب بازیکنانم احساس می‌کنم عملکرد خوبی هم خواهند داشت. ما مشکلاتی در تیم داریم و غایبان مختلفی داریم اما به هر حال یازده بازیکن می‌شویم که وارد زمین شویم.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: