۷۷۵۸
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
تعداد بازدید : ۴۱
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

چشمی: برخی جاها در باشگاه استقلال باید بیشتر کار شود

چشمی: برخی جاها در باشگاه استقلال باید بیشتر کار شود

به گزارش فراتیتر، مدافع استقلال معتقد است که تمامی مشکلات این باشگاه هنوز حل نشده و چالش‌های باقیمانده باید برطرف شود. روزبه چشمی پس از برتری 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: از هواداران و بازیکنان تشکر می‌کنم. بازی را خوب آغاز کردیم و به‌ویژه در نیمه اول، می‌توانستیم از موقعیت‌های گلزنی خودمان بهتر استفاده کنیم. خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم.

وی در مورد ناراحتی‌اش در دقایق پایانی مسابقه خاطرنشان کرد: بچه‌ها خسته شده بودند و در همان زمان خستگی است که نتایج رقم می‌خورد. ما 90 دقیقه بازی کرده بودیم و نباید به‌خاطر غفلت یکی دو دقیقه‌ای گل می‌خوردیم.

چشمی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات باشگاه استقلال برطرف شده است یا خیر، بیان کرد: مشکلات که همچنان وجود دارد و همه، تمام توان خود را می‌گذارند. با این حال برخی جاها باید بیشتر کار شود. این تیم و بازیکنان شایسته امکانات بیشتر و شرایط بهتر هستند. باید تلاش‌ها بیشتر شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره شرایط خودش و جابجایی بین پُست‌های مدافع و هافبک دفاعی عنوان کرد: امروز در پُست هافبک دفاعی بازی می‌کردم که مرادمند مصدوم شد و به خط دفاعی منتقل شدم. شرایط پس از جام جهانی 2022 برای من تغییر کرد و حاصل لطف خدا بود. تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را در هر پُست داشته باشم. خدا را شکر همه چیز خوب است و امیدوارم ادامه داشته باشد.

مدافع استقلال به کار بزرگ تیم نوجوانان ایران در جام جهانی زیر 17 سال مقابل برزیل اشاره کرد و گفت: آنها کار بزرگی انجام دادند. شکست برزیل، آن هم وقتی 2 بر صفر از این تیم عقب می‌افتید، کاری بزرگ است و به عوامل تیم نوجوانان خسته نباشید می‌گویم.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: