۷۷۴۸
شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
تعداد بازدید : ۵۱
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

مدیرعامل استقلال می‌گوید تیمش با همین شیوه به سمت قهرمانی می‌رود.

مدیرعامل استقلال می‌گوید تیمش با همین شیوه به سمت قهرمانی می‌رود.

به گزارش فراتیتر، تراکتور و استقلال در جریان دیداری حساس از هفته دهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران به دیدار هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری دو بر صفر به سود آبی‌پوشان به اتمام رسید.

علی خطیر پس از پیروزی تیمش اظهار کرد: به همه بازیکنان و کادر فنی، بازی بزرگی را بردیم. ان‌شاءالله با همین شیوه به سمت قهرمانی می‌رویم.

او در خصوص حضور بهنام بانی در رختکن استقلال گفت: آقای بهنام بانی از استقلالی‌های دو آتیشه هستند که امروز زحمت کشیدند و در رختکن حضور پیدا کردند که این باعث افزایش روحیه بازیکنان و قوت قلب‌شان شد.
خطیر در پاسخ به این سوال که آیا استقلال امسال قهرمان می‌شود یا نه گفت: نمی‌شود از الان بحث قهرمانی کرد. هدف اول ما قهرمانی است و در این مسیر آرام آرام قدم برمی‌داریم. مشکلات زیاد است و سعی داریم با آن‌ها کنار بیاییم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص گلزنی بلانکو افزود: بلانکو بازیکن فوق‌العاده‌ای است.

خطیر در رابطه با غیبت هاشمی‌نسب و زمان بازگشت او به نیمکت استقلال گفت: بعد از فیفادی با همکاری بازیکنان ان‌شاء‌الله هاشمی‌نسب را روی نیمکت استقلال خواهیم داشت.
مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا از بابت جریمه استقلال از سوی کمیته انضباطی نگران است یا خیر؟ گفت: استقلال تخلف نمی‌کند که نگران باشم؛ تنها باشگاهی هستیم که قوانین نقل و انتقالاتی را رعایت کردیم و به همین خاطر نتوانستیم خیلی از بازیکنان را جذب کنیم؛ ما ۲۱ بازیکن بیشتر نداریم و تیم ما کامل نیست اما با این حال یک تیم همدل هستیم که با اتحاد به سمت هدف اصلی‌ پیش می رویم.

منبع: ایسنا
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: