۷۸۲۴
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید : ۵۸
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

سرمربی تراکتور حرف‌هایش درمورد مدعیان قهرمانی لیگ که استقلال در میان آنها نبود را اصلاح کرد.

سرمربی تراکتور حرف‌هایش درمورد مدعیان قهرمانی لیگ که استقلال در میان آنها نبود را اصلاح کرد.

به گزارش فراتیتر، پاکو خمز درباره صحبت‌هایش در نشست خبری قبل از بازی که گفته بود اگر داوری مشکل نداشته باشد می‌توانند استقلال را شکست دهند، اما در دیدار مقابل استقلال داوری مشکل خاصی نداشت و تراکتور نتیجه را واگذار کرد، به خبرنگاران گفت: داوری امروز خیلی خوب بود و دوست داشتم.

سرمربی تیم تراکتور، در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه تیمش هنوز پس از ۱۰ هفته به ترکیب ثابت نرسیده است و دلیل این همه جابه‌جایی چیست، تصریح کرد: من فکر می‌کنم تغییرات برای بازی‌هایی که مواجه می‌شویم مناسب است.

خمس در واکنش به لیزری که در زمان برگزاری بازی روی صورت او افتاده بود، خاطرنشان کرد: نباید این اتفاق بیفتد. فکر می‌کنم چیزی است که باید از ورزشگاه‌ها جمع شود. یک بخش خیلی مهم از این نمایش، تماشاگران هستند، ولی اتفاقاتی هم می‌افتد که خوب نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به شکست تراکتور مقابل سه مدعی قهرمانی، استقلال، سپاهان و پرسپولیس، تیمش را در قواره جنگیدن برای قهرمانی با این سه تیم می‌بیند، گفت: من به نظر شما احترام می‌گذارم، ولی اینکه بخواهم الان درباره قهرمانی صحبت کنم هیچ توجیهی ندارد. وقتی با تیم‌های بزرگتر بازی می‌کنید احتمال اینکه ببازید بیشتر است. قطعاً فکر می‌کنم کاندیداهایی که بتوانند قهرمان لیگ شوند همین سه تیم هستند و اگر کسی این موضوع را نبیند، یعنی کور است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه قبول دارد تیمش خیلی به ریکاردو آلوز وابسته است، چون تراکتور در نیمه اول اصلاً نتوانست موقعیتی خلق کند، تصریح کرد: چرا ما در نیمه دوم توانستیم موقعیت گل خلق کنیم با اینکه باز هم ریکاردو نبود.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: