۷۸۵۸
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
تعداد بازدید : ۵۷
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

وینگر ایرانی فاینورد پیروزی برابر آلکمار را بسیار مهم دانست و از حس و حالش درباره حضور در ترکیب ثابت فاینورد گفت.

وینگر ایرانی فاینورد پیروزی برابر آلکمار را بسیار مهم دانست و از حس و حالش درباره حضور در ترکیب ثابت فاینورد گفت.

به گزارش فراتیتر، فاینورد دیشب (یکشنبه) در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر هلند میزبان آلکمار بود که این دیدار با پیروزی یک بر صفر یاران علیرضا جهانبخش به پایان رسید.

جهانبخش در این دیدار از ابتدا در ترکیب اصلی فاینورد بود و در دقیقه ۲۴، پاس گل زیبایی را به تیمبر داد تا پایه‌ریز تک گل بازی باشد.

درخشان‌ترین دوران حضور جهانبخش در فوتبال اروپا مربوط به دوران حضورش در آلکمار بود که منجر به آقای گلی او در فصل ۱۸-۲۰۱۷ شد.
علیرضا جهانبخش برای اولین بار از ۲۰ آگوست در یک دیدار خارج از خانه در ترکیب اصلی فاینورد قرار گرفت. بازیکن ایرانی بعد از این دیدار گفت بازی با تیم خوب آلکمار بسیار حساس و هیجان انگیز بود. می‌دانستیم که باید از دقیقه اول تمام تلاشمان را بکنیم، بجنگیم و فشار بیاوریم. در نیمه اول موقعیت‌های کافی ایجاد کردیم و در مجموع بازی بسیار خوبی را ارائه کردیم. ما می‌توانستیم حداقل دو گل به ثمر برسانیم. اهمیت دیدار با آلکمار کاملا مشخص بود. ما سعی کردیم آنها را مجبور کنیم دفاع کنند. در مجموع همه اعضای تیم‌مان بازی بسیار خوبی انجام دادند. ما به کل تیم حریف فشار آوردیم. در نیمه اول تقریباً هیچ اشتباهی نداشتیم. بازی با آلکمار یک بازی شش امتیازی بود. ما می‌خواهیم جایگاه دوم را حفظ کنیم و آیندهوون را تعقیب کنیم. اختلاف امتیاز با صدر جدول زیاد است اما ما برای رسیدن به صدر رقابت خواهیم کرد.

او درباره پاس گلش نیز در این دیدار گفت: می‌دانستم که اگر توپ را به کناره‌ها ببرم موقعیت ایجاد می‌شود. من کوئینتن را دیدم که آزاد ایستاده است و وقتی توپ را به او دادم گفتم شلیک کن و او خیلی قشنگ شلیک کرد. کوئینتن خیلی خوب بازی کرد. ما هر کاری که مربی خواسته بود انجام دادیم.

وینگر راست ایرانی پس از مدت‌ها نیمکت نشینی بالاخره اجازه یافت دوباره شروع کند. جهانبخش درباره حس و حالش بعد از حضور در ترکیب ثابت فاینورد گفت: بازی کردن همیشه حس خوبی است. خیلی وقت بود که اجازه نداشتم مسابقه‌ای را از ابتدا شروع کنم. می‌خواستم از تمام انرژی‌ام استفاده کنم و بازی خوبی انجام دادم و از این به بعد هر روز خوب تمرین خواهم کرد تا فرصت‌های بیشتری به دست بیاورم و دقایق بیشتری در ترکیب تیم باشم. ما بازی مقابل توئنته را واگذار کرده بودیم و حق اشتباه نداشتیم و توانستیم با اتحاد تیمی ۳ امتیاز را به دست بیاوریم.

با این نتیجه فاینورد ۲۹ امتیازی شد و به رده دوم لیگ برتر هلند صعود کرد. آلکمار هم با ۲۶ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت. در حال حاضر آیندهوون با ۳۶ امتیاز صدرنشین اردیویسه است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: