۷۸۲۳
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
تعداد بازدید : ۵۰
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

رییس هیات فوتبال خوزستان پیرامون اظهارات مدیرعامل پیشنن استقلال درباره فوتبال لب به انتقاد گشود.

رییس هیات فوتبال خوزستان پیرامون اظهارات مدیرعامل پیشنن استقلال درباره فوتبال لب به انتقاد گشود.

به گزارش فراتیتر، عبدالکاظم طالقانی عنوان کرد: متاسفم در سال های اخیر با پدیده عجیبی روبرو هستیم که صرفا با یک سال حضور در فوتبال خودشان را تئوریسین و نظریه پرداز بزرگی می دانند. یکی از این افراد که دوران حضورش در فوتبال با انواع و اقسام اتفاقات تلخ مدیریتی و از جمله اخراج سرمربی تیم قهرمان روبرو بود، در همه این سالها گفته هرگز علاقه ندارد به فوتبال بازگردد! اما به ناگاه کاندیدای ریاست فدراسیون می شود در حالیکه حتی ۵ فرم امضا مجمع را هم ندارد.

طالقانی افزود: آقای سیستم! شما جز اینکه منزلت را نزدیک صدا و سیما خریده ای و هر روز ۱۰۰ بار به خبرنگاران شریف زنگ می زنی و آنها را عاصی کرده ای کلا چه ارتباطی با فوتبال داری؟ کلا شان حضور و وجودت در فوتبال چیست؟ شما چه کاره هستی درباره فوتبال حرف می زنی؟خواهش می کنم به فوتبال برو اما دیگر درباره فوتبال حرف نزن و در عوض درباره سینما، تئاتر، بیمه و شورای شهر صحبت و کارشناسی کن!

وی خاطرنشان کرد: آقای واعظی آشتیانی! نبش قبر نکن چون خودت دچار مشکل می شوی و شاید مجبور شوم ناگفته هایی درباره دوران درخشانت در استقلال، فدراسیون دوچرخه سواری و شورا بازگو کنم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: