۷۶۷۴
جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
تعداد بازدید : ۷۶
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال برابر آلومینیوم اراک به برتری رسید.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال برابر آلومینیوم اراک به برتری رسید.

به گزارش فراتیتر، تیم‌های فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند.

قضاوت این مسابقه را حسن اکرمی با کمک‌های حامد صفایی و هیوا بهمنی بر عهده داشتند.

فولاد در حالی میزبان آلومینیوم بود که پس از ۲ برد متوالی، در ۲ بازی اخیر ۲ شکست را تجربه کرده و دوباره به جاده بحران برگشته است. شاگردان خوان ایگناسیو مارتینز در این بازی خانگی به دنبال جبران بودند، به خصوص که قرار گرفتن این تیم در رده یکی مانده به آخر جدول برای هواداران تیمی که فصل قبل تا یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بالا رفت، غیرقابل قبول است.

در سوی دیگر آلومینیوم هم با ۳ باخت و تنها یک برد در ۵ بازی گذشته، روزهای بحرانی را پشت سر می‌گذارد تا تقابل عصر امروز دو تیم، جدال بحران‌زده‌ها باشد.

با وجود احتیاج دو تیم به پیروزی برای فرار از بحران اما تلاش آنها در نیمه اول نتیجه‌ای در برنداشت تا چهل و پنج دقیقه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم اما این فولاد بود که طوفانی ظاهر شد و در دقیقه ۴۶ پس از آنکه ضربه سعید واسعی به تیر دروازه برخورد کرد، ساسان انصاری توپ برگشتی را وارد دروازه احمد گوهری کرد تا فولاد یک بر صفر از آلومینیوم پیش بیفتد.

در ادامه تلاش شاگردان مجتبی حسینی برای جبران گل خورده نتیجه‌ای نداشت تا در پایان فولاد با نتیجه یک بر صفر آلومینیوم را شکست دهد و پس از ۲ باخت متوالی به جاده برد برگردد.

فولاد با این پیروزی ۹ امتیازی شد و به رده یازدهم جدول صعود کرد. آلومینیوم هم با این شکست، ۱۳ امتیازی باقی ماند و در رده هشتم قرار گرفت.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: