۷۶۷۸
جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
تعداد بازدید : ۸۲
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

سرمربی آلومینیوم در نشست خبری پس از بازی با فولاد به شدت به داوری این مسابقه اعتراض کرد.

سرمربی آلومینیوم در نشست خبری پس از بازی با فولاد به شدت به داوری این مسابقه اعتراض کرد.

به گزارش فراتیتر، مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم پس از شکست برابر فولاد، صحبت‌های تندی را در نشست خبری به زبان آورد و به شدت نسبت به داوری این دیدار معترض بود.

حسینی در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: چیزی که مشخص است از نظر فوتبالی تیمی که در زمین بود، فقط تیم آلومینیوم بود. تیم مقابل هیچ حرفی برای گفتن نداشت. در هر دو نیمه تیم برتر زمین بودیم و خلق موقعیت داشتیم. توپ در اختیار ما بود، پرسینگ قوی انجام دادیم. اما زمانی که یک گل آفساید می‌خوریم، در زمین حریف گل صددرصد آفساید را... من نمی‌دانم!

وی گفت: صدای ما باید به چه کسی برسد؟ بیشتر از همه برای خودم متأسفم. احساس می‌کنم که در این فوتبال زیادی هستم. چون واقعا انگار آدم سالم نباید در این فوتبال باشد. همیشه فلسفه ما این بوده سالم کار کنیم، تیم‌های خوب بسازیم، تیم‌هایی درست کنیم که فوتبال بازی کنند. اما متأسفانه در این قضایا همیشه آخر همه بودم.

او ادامه داد: نمی‌شود که هر هفته اتفاقاتی رقم بخورد تا اشتباهاتی که نتیجه را تعیین می‌کند، همیشه به ضرر ما باشد. اگر قرار است تیمی از بحران خارج شود، اصلا به ما بگویند نیایید، چون می‌خواهیم این تیم از بحران بیرون بیاید. خیلی دردآور است که شبانه روز بیایید با تیمی کار کنید و تیم در زمین حریف فوتبال به این قدرت انجام دهد ولی به راحتی با اشتباهات مهلک ببازد.

سرمربی آلومینیوم گفت: یک گل آفساید خوردیم و پنالتی 100 درصدی ما را نگرفتند. مگر تیم ما چقدر زور دارد. خیلی متأسفم، اول از همه برای خودم که فکر می‌کنم راه را اشتباه می‌روم. همیشه ملاک و فلسفه‌ام فوتبال سالم بوده و می‌خواستم فوتبال تمیز بازی کنیم. انگار ما در این فوتبال اضافی هستیم و خدا کند یک جایی این داستان‌ها جمع شود، دیگر شور همه چیز درآمده و همه چیز دردآور است.

حسینی درباره اینکه چه نظری درخصوص مالکیت بازی دارد، گفت: همان‌طور که گفتم بازی همیشه در دست ما بوده است. آنها دنبال بچه‌های ما دویدند. این نحوه کار کردن که بخواهی تیمی را از بحران خارج کنی، زشت و ناجوانمردانه است. این خیانت به فوتبال است. خیانت به جوانان مملکت است که می‌خواهند بیایند در محیط سالم فوتبال بازی کنند. جمعش کنید این داستان را، واقعا شرم آور است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: