۷۶۶۸
جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید : ۱۰۴
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

جواد نکونام نسبت به صحبت‌های خطیر درباره بهترین لژیونر تاریخ فوتبال ایران واکنش نشان داد.

جواد نکونام نسبت به صحبت‌های خطیر درباره بهترین لژیونر تاریخ فوتبال ایران واکنش نشان داد.

به گزارش فراتیتر، صحبت‌های چند وقت پیش علی خطیر در برنامه ورزش و مردم با واکنش‌های گسترده‌ای همراه بود. مدیرعامل استقلال در درباره تنش‌های میان جواد نکونام و یحیی گل محمدی، به دفاع از سرمربی تیمش پرداخت و او را بهترین لژیونر تاریخ فوتبال ایران نامید.

خطیر در این خصوص گفته بود: هم یحیی گل محمدی از اسطوره‌های این فوتبال است و باید به او احترام گذاشته شود و هم در سمت دیگر جواد نکونام حضور دارد که بزرگترین و باسابقه‌ترین لژیونر فوتبال ایران است. با تمام موفقیت‌هایی که سردار آزمون و مهدی طارمی کسب کرده‌اند، هنوز به سابقه جواد نکونام نرسیده‌اند.

صحبت‌های مدیرعامل استقلال با موافقین و مخالفینی همراه بود. نکونام به پاس سال‌ها حضور مستمر در بهترین لیگ دنیا و به بازو بستن بازوبند کاپیتانی اوساسونا و همچنین گلزنی برابر رئال مادرید افسانه‌ای در سانتیاگو برنابئو، با حمایت گسترده هواداران استقلال مواجه شد و در سمت مقابل نیز مخالفانی داشت.

این موضوع به سوژه نشست خبری امروز نکونام تبدیل شد. او در واکنش به حمایت‌های مدیرعامل آبی‌ها گفت: آقای خطیر به من لطف داشته و هرکسی نظری دارد. خطیر مدیرعامل استقلال و من هم سرمربی این تیم هستم. بازیکنان بزرگ در تاریخ فوتبال کشورمان زیاد داشتیم که لژیونر بودند. اگر بخواهیم اسم بیاوریم شاید نام برخی از یادمان برود.

او ادامه داد: همین الان هم بازیکنان بزرگی مثل علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، مهدی طارمی و ... داریم. اسم نمی‌آورم که کسی از قلم نیفتد. علی دایی در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده است. همیشه او در ذهن ما است. این نفرات بازیکنان بزرگی، بوده هستند و خواهند بود. نفراتی هم در آینده لژیونر می‌شوند اما تاریخ و اتفاقاتی که برای بازیکنان افتاده است می‌گوید چه کسی بهترین لژیونر است. به هرحال فوتبال کشورمان بازیکنان بزرگ زیادی داشته و همچنان دارد که همه آن‌ها جایگاه و کیفیت‌شان بالاتر از من بوده است.

منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: