۷۸۲۱
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
تعداد بازدید : ۴۹
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

مهدی طارمی برای پنجمین بازی متوالی نتوانست ۹۰ دقیقه حضور در زمین مسابقه را تجربه کند.

مهدی طارمی برای پنجمین بازی متوالی نتوانست ۹۰ دقیقه حضور در زمین مسابقه را تجربه کند.

به گزارش فراتیتر، مهدی طارمی یکی از بین‌المللی‌ترین چهره‌های فوتبال ایران است. او با حضور موفق و چندساله‌اش در باشگاه پورتو، توانسته سطح دیگری از فوتبال ایران را به نمایش بگذارد. این مهاجم بوشهری از زمانی که به این باشگاه مطرح پرتغالی پیوسته به وضوح مهارت گلزنی‌اش را افزایش داده و همواره در زمره برترین گلزنان لیگ پرتغال خودش را معرفی کرده است.

اوج این اتفاق مربوط به سال گذشته است که توانست عنوان آقای گلی این لیگ را به نام خود کند.در این فصل، ولی تا به الان، شرایط چندان برای طارمی خوب پیش نرفته است. او که در ابتدای همین فصل فقط یک امضا تا پیوستن به میلان ایتالیا فاصله داشت، آخرین فصل حضورش در پورتو را سپری می‌کند و هنوز تصمیمی برای تمدید قرارداد نگرفته است.

این درحالی است که حتی همین روز‌ها هم دوباره زمزمه‌هایی درباره انتقال احتمالی‌اش به تیمی دیگر در تعطیلات ژانویه به گوش می‌رسد. شاید بخشی از همین موارد، تمرکز لازم را از این مهاجم ۳۱ ساله گرفته باشد؛ چون مشخصا او از روز‌های اوجش فاصله گرفته است.

برای ارزیابی دقیق‌تر این موضوع کافی است به آمار گلزنی‌اش در این فصل رجوع کرد تا مشخص شود تنها ۲ بار برای پورتو در طول ۱۱ هفته گل زده و از آن عجیب‌تر اینکه فقط یک پاس گل هم به هم‌تیمی‌هایش داده است. او که سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا، دست کم در مرحله گروهی، بازیکنی حریص نشان داده و در کورس برترین گلزنان آن جام هم قرار داشت، در این فصل فقط یک‌بار برابر شاختار گلزنی کرده و دیگر در آن لیگ هم توفیقی نداشته است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: