۷۸۲۹
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
تعداد بازدید : ۶۴
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

بازیکنان پرسپولیس پس از دیدار با سپاهان چند روزی استراحت خواهند کرد.

بازیکنان پرسپولیس پس از دیدار با سپاهان چند روزی استراحت خواهند کرد.

به گزارش فراتیتر، پرسپولیس و سپاهان پرونده هفته دهم رقابت های لیگ را عصر امروز خواهند بست تا لیگ برتر فوتبال ایران راهی تعطیلات شود. بازی های ملی در پیش است و به همین بهانه فوتبال باشگاهی ایران تا اوایل آذر تعطیل خواهد بود.

برهمین اساس کادرفنی پرسپولیس نیز تمرین را برای 2 تا 3 روز تعطیل خواهد کرد تا بازیکنان به استراحت بپردازند. البته به جز بازیکنان ملی پوش.گفتنی است طبق برنامه، پرسپولیس اولین مسابقه را در بین سه نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا پس از فیفادی ماه نوامبر برابر النصر عربستان برگزار خواهد کرد. سرخ پوشان روز دوشنبه 6 آذر سومین بازی دور از خانه متوالی که سخت‌ترین پیکار در دور گروهی (ACL) نیز خواهد بود را در عربستان برگزار خواهند کرد.

رویارویی با کریستیانو رونالدو و دیگر ستاره‌های النصر که بی شک برای پرسپولیس حس و حال دیگری خواهد داشت.یحیی و شاگردانش برای زنده نگه داشتن امیدها باید از این بازی امتیاز بگیرند. ضمن این که این بازی برای سرخ پوشان یک دیدار انتقامی خواهد نیز خواهد بود. همان طور که می دانید بازی رفت با برتری 2-0 نماینده عربستان خاتمه پیدا کرد و حالا بهترین فرصت برای جبران است.

هرچند که یحیی و مردانش کار بسیار دشواری برابر تیم آماده لوئیز کاسترو خواهند داشت.اولین بازی پرسپولیس در لیگ نیز روز 18 آذر خواهد بود. پرسپولیس پس از دیدار با النصر و قبل از رویارویی با الدحیل به مصاف هوادار تهران می رود تا پس از آن بازی مهیای دربی بزرگ و همیشه حساس پایتخت شود.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: