۷۸۶۳
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
تعداد بازدید : ۴۲
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

کاپیتان سال‌های دور سپاهان گفت: با ساختار دفاعی ضعیف پرسپولیس، سپاهان می‌توانست اختلاف گل بیشتری به وجود بیاید.

کاپیتان سال‌های دور سپاهان گفت: با ساختار دفاعی ضعیف پرسپولیس، سپاهان می‌توانست اختلاف گل بیشتری به وجود بیاید.

به گزارش فراتیتر، حسین طلاکش، در خصوص برتری سپاهانِ میزبان برابر قرمزپوشان پایتخت در ال‌کلاسیکو فوتبالی لیگ ایران و عملکرد درخشان رضا اسدی به عنوان مرد اول این بازی که در نهایت منجر به قرار گرفتن نامش در لیست قلعه‌نویی برای تیم‌ملی شد، اظهار کرد: با توجه به نتیجه‌گیری خوب سپاهان در آسیا، انتظار این بازی را از آن‌ها داشتیم. در این رقابت کار تیمی عالی بود و خط دفاع توانست بدون نقص کار کند. اما از سوی دیگر خطر دفاع پرسپولیس اصلا نتوانست به خوبی کار کند و افت زیادی داشت.

وی افزود: سروش رفیعی در مقطعی از بازی خوب کار کرد و توانست بازی را برای پرسپولیس رو به جلو کند، اما در مجموع عملکرد تیمی سپاهان و پاس‌های عمقی آن‌ها بسیار بهتر از مهمانشان بود. با ساختار دفاعی ضعیف پرسپولیس، سپاهان می‌توانست اختلاف گل بیشتری به وجود بیاید.

این بازیکن پیشین فوتبال اصفهان با اشاره به عملکرد خوب نیازمند به خصوص پس از گل سپاهان و افزایش فشار حملات پرسپولیس، تاکید کرد: در تقابل دروازه‌بانان دو تیم به عنوان به دروازه‌بان شماره یک و دو تیم‌ملی، نیازمند امتیاز بالاتری کسب کرد و با اینکه بیرانوند چند عکس‌العمل خوب داشت، اما در این کورس رقابت برتری قطعی با نیازمند بود.

طلاکش با اشاره به مصدومیت بازیکنان دو تیم و دوری از شرایط بازی، تصریح کرد: بازیکن مصدوم پس از بهبود به تناوب می‌تواند به شرایط ایده‌آل بازی بازگردد. دور بودن از کوران مسابقات بر عملکرد آن بازیکن بسیار اثرگذار است، اما مورایس با تکنیک خود در بازی‌های قبلی به بازیکنانش حداکثر ۱۵ دقیقه بازی داد تا آرام آرام به بازی برگردند و همین امر به بهبود تیم و بازگشت مصدومان با عملکرد خوب همچون مغانلو کمک ویژه کرد.

او ادامه داد: پرسپولیس هم چند بازیکن مصدوم دارد. وحید امیری وزنه‌ای برای این تیم است. پورعلی‌گنجی نیز با دوری‌اش تاثیر زیادی بر عملکرد این تیم گذاشت. امروز اسماعیلی‌فر در حدواندازه همیشگی‌اش نبود و همه تیم مسائل می‌تواند نظم تیم را بر هم بزند.

پیشکسوت فوتبال سپاهان با بیان اینکه برد پرگل سپاهان در آسیا روحیه‌بخش بود، گفت: پس از آن حواشی پیش‌آمده، بردهای آسیایی سپاهان فشار را تا حدی از روی تیم کم کرد. قطعا به مرور با کمتر شدن مصدومیت‌ها و افزایش هماهنگی، سپاهان بازی به بازی نیز بهتر خواهند شد و با کسب تجربه جوانان آینده بهتری خواهیم داشت.

طلاکش با اشاره به لزوم توجه به آکادمی این باشگاه یادآور شد: اسدی محصول آکادمی سپاهان است و هر چه سرمربی از بازیکنان پایه و آکادمی همچون حسین‌نژاد استفاده کند، برای آینده فوتبال بهتر است. امیدوارم فوتبال از دو قطبی بودن دربیاید و با این عملکرد خوب تیم‌های اصفهان، سهم آن‌ها در تیم‌ملی نیز قابل مشاهده است‌.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: