۷۷۵۶
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
تعداد بازدید : ۴۸
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

سپهر حیدری همیشه با نظرات جنجالی خود به عنوان یک پیشکسوت پرسپولیسی شناخته می‌شود، کسی که هفته گذشته با حکم فدراسیون فوتبال مواجه شد اما حتی این محرومیت هم او را متوقف نکرده است.

سپهر حیدری همیشه با نظرات جنجالی خود به عنوان یک پیشکسوت پرسپولیسی شناخته می‌شود، کسی که هفته گذشته با حکم فدراسیون فوتبال مواجه شد اما حتی این محرومیت هم او را متوقف نکرده است.

به گزارش فراتیتر، سپهر حیدری نظرات شدیداللحنی را خطاب به استقلال، سپاهان و... انجام داده و این بار به خصوص در مورد دستیاران جواد نکونام صحبت کرده و در عین حال با احترام در خصوص سرمربی استقلال حرف زده است.

با یه حکم سنگین و غیرقابل پیش‌بینی مواجه شدید. نظر خودتان درباره این حکم چیست؟
همه ایران و همه کسانی که در فوتبال بودند و نبودند، تعجب کردند و خنده‌شان گرفت. من فکر کردم حکم برای شخص دیگری است و اشتباه شده و یا رای چند نفر را جمع کرده‌اند و برای من فرستاده‌اند. واقعا خنده‌ام گرفته بود. من چیزی نگفته بودم و هر کدام از مصاحبه‌های من را بیاورید، هیچ بی احترامی به کسی نکرده‌ام. این رای، کاملا خنده‌دار است و شاید طنزترین رای کمیته اخلاق بوده است.

با نهایت احترامی که برای این کمیته قائلم باید بپرسم خودشان با چه وجدانی این رای را صادر کردند؟ نکته‌ای که این رای را خنده‌دار کرده، این است که من سه سال است در ایران زندگی نمی‌کنم. چطور و از کجا من را محروم کرده‌اند؟ چرا فوتبال ساحلی؟‌ مگر من در فوتبال ساحلی فعالیتی دارم؟ الان این قضیه من را خیلی نگران کرده که نمی‌توانم در فوتبال ساحلی مربیگری کنم. واقعا نمی‌دانم چه بگویم. ای کاش اگر قانونی می‌گذارید، برای همه باشد، نه برای یک‌سری افراد خاص.

اگر سپهر حیدری یک روزی حرفی نزند، چیزی در فوتبال ما درست می‌شود؟ نه. من دلسوز فوتبال و پرسپولیس هستم و رک واقعیت را می‌گویم و بی احترامی نمی‌کنم اما بعضی‌ها ساعت می‌گذارد و ساعت ۶ بیدار می‌شوند و شروع به بی احترامی می‌کنند تا آخر شب که ببینیم خواب‌شان می‌برد یا خیر ولی هیچوقت هم‌ محروم نمی‌شوند. نباید فرقی باشد؟ اگر محرومیتی برای ما هست، باید برای بقیه طوری باشد که تا آخر عمرشان از فوتبال نگاه کردن هم محروم باشند.

دلیل صدور این حکم، اتهام تبانی به تیم هوادار است؟
این موضوع، برای رد گم کنی مطرح شده و این‌ حکم برای شکایت باشگاه سپاهان بوده است. کسی فریب این شایعات را نخورد. خیلی جاها گفته‌اند که این حکم به‌خاطر صحبت‌های من درباره بازی استقلال و هوادار است.

اما به هر حال شما در این مورد صحبت کردید و این اتهام هم در همه جای دنیا حرف سنگینی است.
من هیچوقت تهمت تبانی نزدم و فقط گفتم عملکرد این مدافع را آنالیز کنید. هیچ تهمتی نبوده است. اما همه می‌دانیم که دو بار باشگاه سپاهان از من به کمیته اخلاق شکایت کرده بود که چرا از حق پرسپولیس دفاع کردم و گفتم حواس‌تان به بازی پرسپولیس و سپاهان باشد. این چه تهمتی است؟ این رای، نتیجه دو شکایت باشگاه سپاهان بوده است. شاید باشگاه استقلال هم از جای دیگری پیگیری کرده بود اما رای‌شان وتو شده بود. من هیچوقت اسم باشگاهی را هم نمی‌آورم.

یعنی ممکن است شکایت سپاهان عامل محرومیتتان باشد؟
تاکید می‌کنم باشگاه سپاهان دو بار از من شکایت کرده و ارتباطی به باشگاه استقلال نداشته است. شاید آنها پیگیر بودند که من محروم شوم اما من چیزی راجع به تبانی نگفته بودم که چنین حکمی صادر شود. فقط گفتم از نظر من به عنوان مدافع، حرکت این مدافع نرمال نیست. این چیزی است که همه مربیان می‌گویند. مگر من غیرفوتبالی صحبت کردم؟ اصلا چنین چیزی نبوده و همه اینها برای این است که ذهن‌ها به سمت باشگاه استقلال برود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: