۷۷۶۳
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
تعداد بازدید : ۶۵
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

در یکی از مهمترین دیدارهای هفته دهم لیگ برتر سپاهان یکشنبه آینده در استادیوم نقش جهان میزبان پرسپولیس خواهد بود.

در یکی از مهمترین دیدارهای هفته دهم لیگ برتر سپاهان یکشنبه آینده در استادیوم نقش جهان میزبان پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش فراتیتر، در روزهای اخیر بحث لغو بازی‌های هفته دهم به میان آمد به این خاطر که تیم ملی درخواست کرده بود از روز بیستم آبان تمرینات خود را آغاز کند اما در نهایت سازمان لیگ اعلام کرد همه دیدارهای هفته دهم در موعد از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد. با این حال تیم پرسپولیس به دلیل سرماخوردگی بیش از اندازه بازیکنانش ممکن است درخواست لغو این بازی یا تاخیر در برگزاری آنرا داشته باشد.

در قوانین داخلی و در یکی دو سال اخیر کرونا برخی از دیدارها را لغو کرد. این منوط به تایید کرونای پرسپولیسی‌ها و تعداد بازیکنان درگیر است. اگر بیماری پرسپولیس تنها یک سرماخوردگی ساده باشد، نمی‌تواند موجب لغو بازی شود. تیم پرسپولیس امشب در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال تاجیکستان رفت و به نتیجه ÷مساوی یک بر یک دست یافت.

در پایان بازی علیرضا بیرانوند بهترین بازیکن زمین مدعی شد ۱۸ بازیکن تیم دچار سرماخوردگی شده اند.باید منتظر ماند و دید که در نهایت باشگاه پرسپولیس چه درخواستی را به سازمان لیگ ارایه می‌دهد. خیلی‌ها می‌گویند از آنجایی که تیم در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته به طور حتم در لیگ برتر هم به میدان می‌آید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: