۷۷۴
يکشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
تعداد بازدید : ۵۰۸
بر اساس آمار منتشر شده از درگاه ملی آمار، در فصل پاییز سال جاری تولید گوشت قرمز در گشتارگاه‌های رسمی ٨١,٤ هزار تن بوده است. گوشت گاو و گوساله با ٤٣,٢ هزارتن، 53/1 درصد از کل این آمار را به خود اختصاص داده است که بیشترین سهم از تولید این فصل را دارد.

به گزارش روی تیتر، بر اساس آمار منتشر شده از درگاه ملی آمار، در فصل پاییز سال جاری تولید گوشت قرمز در گشتارگاه‌های رسمی ٨١,٤ هزار تن بوده است. گوشت گاو و گوساله با ٤٣,٢ هزارتن، 53/1 درصد از کل این آمار را به خود اختصاص داده است که بیشترین سهم از تولید این فصل را دارد.

نتایج این آمار نشان می‌دهد گوشت گاو و گوساله با ٤٣,٢  هزارتن، 53/1 درصد از کل وزن گوشت قرمز تولید شده را به خود اختصاص داده است. گوشت گوسفند و بره با ٢٩.٤ هزارتن، بز و بزغاله با ٦.٦ هزار تن و سایر انواع دام‌ها با ٢.٣ هزارتن، به ‌ترتیب 36/1 درصد، 8/1 درصد و 2/7 درصد از کل وزن گوشت قرمز تولید شده را به خود اختصاص داده‌اند.

میزان تولید گوشت قرمز در کشتارگاه‌های رسمی کشور در سال جاری در مقایسه با سال گذشته سه درصد کاهش داشته است. کاهش مقدار تولید گوشت نسبت به فصل مشابه سال قبل بز و بزغاله ١۳ درصد، گاو و گوساله هفت درصد، گاومیش و بچه‌گاومیش ٢٦ درصد و افزایش مقدار تولید گوشت برای گوسفند و بره چهار درصد و شتر و بچه ‌شتر ٦٣ درصد بوده است.

تولیدات گوشت قرمز در فصل پاییز سال جاری نسبت به فصل تابستان رشد داشته و بیش از 5/7 درصد افزایش یافته است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: