۷۸۷
دوشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
تعداد بازدید : ۵۰۰
اقتصادی ایران

اخبار ویژه

پس از گذشت سه ماه از هفتمین عرضه اولیه نماد «وآوا»، بورس تهران فردا میزبان هشتمین عرضه اولیه خواهد بود و ۶۰ میلیون سهم از سهام شرکت ذوب روی اصفهان عرضه خواهد شد.
به گزارش روی تیتر، پس از گذشت سه ماه از هفتمین عرضه اولیه نماد «وآوا»، بورس تهران فردا میزبان هشتمین عرضه اولیه خواهد بود و ۶۰ میلیون سهم از سهام شرکت ذوب روی اصفهان عرضه خواهد شد.

نهمین عرضه اولیه بورس فردا در بازار سهام آغاز خواهد شد که متعلق به گروه فلزات اساسی است. شرکت ذوب روی اصفهان که با نماد «فروی» در بازار شناخته می‌شود از عرضه اولیه سهام خود در فردا هشتم بهمن ماه سال ۹۸ خبر داد. شرکت تأمین سرمایه نوین مدیر عرضه این سهم خواهد بود.

این شرکت در زمینه اکتشاف و استخراج و بهره‌برداری از معادن فعالیت کرده و به تولید شمش، احداث کارخانه‌های مربوط و انجام کلیه عملیات بازارگردانی می‌پردازد.

میزان سرمایه این شرکت ۶۰ میلیارد تومان بوده و ۶۰۰ میلیون سهم دارد و تنها ۶۰ میلیون از این سهم یعنی ۱۰ درصد این مقدار را در بازار عرضه خواهد کرد.

حداکثر سهام قابل خرید ۱۰۰ سهم است که با قیمت ۱۳۷۰ تا ۱۴۰۰ تومان معامله خواهد شد.

بر اساس اعلام این شرکت در صورت استقبال ۹۰۰ هزار تا ۱/۱ میلیون نفر برای خرید این سهم، به هر کد ۵۴ تا ۶۶ سهم یعنی حدود ۷۶ هزار تا ۹۳ هزار تومان اضافه خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: