۷۹۳۹
سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید : ۳۷
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کشور ما کارخانه بازیکن سازی است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کشور ما کارخانه بازیکن سازی است.

به گزارش فراتیتر، مهدی تاج در مراسم بررسی روند استعدادیابی فوتسال که عصر دیروز به صورت برخط با حضور روسای هیات‌های فوتبال در سرتاسر کشور و مسئولان کمیته و دپارتمان فوتسال برگزار شد، اظهار داشت: بسیار خوشحالم که از این قاب، چهره روسای هیات‌های فوتبال را می‌بینم. امیدوارم همچنان در مسیر رشد و توسعه فوتبال کشور موفق باشید. همچنین خوشحالم که در این نشست در خدمت حسین شمس و علی صانعی هم هستیم که حضورشان در فوتسال کشور همیشه باعث خیر و برکت بوده است.

وی ادامه داد: همانطور که احسان اصولی در آغاز جلسه اشاره کرد، روند توسعه در فوتسال کشور به خوبی پیش می‌رود و کیش کاپ مصداق بارزی از این موضوع است. وجود این استعدادهای بزرگ پیام مهمی برای ماست. وظیفه مان را سنگین و سنگین تر می‌کند. حتما این جدیت باید در هیات‌ها باشد که بازیکن در نقطه نقطه ایران عزیز دیده و شناسایی شود. بعد در مرحله سازندگی قرار بگیرد. از سوی دیگر در حال حاضر، فوتسال ما در 2 بخش آقایان و بانوان تیم اول آسیاست. از دید من، باید این را تعمیم بدهیم. تیم‌های پشتوانه برای فوتسال ملی اهمیت فراوانی دارند.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: کشور ما کارخانه بازیکن سازی فوتبال و فوتسال است. نکته دیگر اینکه؛ باید امکان آموزش برای هیات‌ها تسهیل شود و برنامه‌های کامل و جامعه وجود داشته باشد که این روند با قیمت ارزان به انجام برسد. این برنامه برای همه هیات‌ها باید باشد و به شکلی موضوع به انجام برسد که بتوانیم این برنامه جامع را در حوزه استعدادیابی تسری دهیم.

منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: