۷۹۵۴
سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
تعداد بازدید : ۴۰
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

شاگردان فیلیپه لیل موفق به کسب پیروزی پُر گل مقابل نیوکالدونیا شدند و شکست مقابل ایران را فراموش کردند.

شاگردان فیلیپه لیل موفق به کسب پیروزی پُر گل مقابل نیوکالدونیا شدند و شکست مقابل ایران را فراموش کردند.

به گزارش فراتیتر، تیم ملی فوتبال نوجوانان برزیل که سعی در تکرار قهرمانی در جام جهانی زیر 17 سال داشت، در نخستین مسابقه‌اش در دوره جدید این رقابت‌ها مقابل ایران غافلگیر شد و سه گل در نیمه دوم دریافت کرد و مغلوب شد، اما آنها در دیدار امروز برابر نیوکالدونیا جبران مافات کردند.

ملی پوشان نوجوان برزیل در حالی از ساعت 12:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه بین‌المللی جاکارتا مقابل اندونزی قرار گرفتند که 23 شوت به چارچوب دروازه حریف ضعیف خود زدند و توانستند 9 بار گلزنی کنند.

برزیل که نسبت به دیدار مقابل ایران پنج تغییر در ترکیب خود به وجود آورده و بازی را با ماتئوس کوره‌آ، ویتور ریس، ژوآئو ویکتور، پدرو لیما، ژوآئو هنریکوئه مندس، سیدنی، دودو، استوائو، رایان ویتور، لیگی و الیاس نوگیرا آغاز کرده بود، در نیمه اول سه گل به ثمر رساند ولی در نیمه دوم مثل جدال با شاگردان حسین عبدی غافلگیر نشد و بازهم نمایش پرقدرتی داشت.

تیم فوتبال نوجوانان برزیل در مسابقه امروز مقابل نیوکالدونیا که مالکیت توپ 77 درصدی داشتند و آمار عجیب 81 شوت و 23 شوت در چارچوب را خلق کردند، در نهایت توانستند به برتری پُر گل 9 بر صفر دست پیدا کنند تا به نوعی شکست برابر تیم ایران برای آنها فراموش شود.

قهرمان دوره گذشته نوجوانان جهان در حالی از دو مسابقه 3 امتیاز گرفته و تفاضل گل مثبت 8 دارد که باید آخرین مسابقه مرحله گروهی را مقابل انگلیس برگزار کند و برای صعود و صدرنشینی بجنگد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: