۸۰۱
سه‌شنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
تعداد بازدید : ۵۱۳
اقتصادی ایران

اخبار ویژه

هر روز با کدال
شرکت‌های بانک شهر، تولید فیبر ایران، سیمان لار، سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید سبزوار و شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با نماد‌های «شهر»، «چفیبر»، «ذسبزوار»، «گوهران» و «تاپیکو» امروز، سه‌شنبه هشت بهمن ماه سال ۹۸ در سامانه کدال دست به افشاسازی زدند.

به گزارش روی تیتر،شرکت‌های بانک شهر، تولید فیبر ایران، سیمان لار، سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید سبزوار و شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با نماد‌های «شهر»، «چفیبر»، «ذسبزوار»، «گوهران» و «تاپیکو» در سامانه کدال دست به افشاسازی زدند.

«شهر»: بانک شهر در اطلاعیه خود از عدم حصول نتیجه از مزایده خود خبر داد. دراین اطلاعیه آمده است: «بانک شهر در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و سیاست‌های ابلاغی بانک مرکزی در نظر دارد تا ۵۵ رقبه از املاک مازاد بر نیاز خود را طبق جدول و به شرح نشانی‌های ذیل با وضع و شرایط موجود در مزایده عمومی از تاریخ ۱۷ دی ماه سال ۹۸ لغایت ۲۹ دی ماه سال ۹۸ با شرایط نقد، نقد و اقساط و اجاره به شرط تملیک به فروش رساند. متقاضیان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات و راهنمایی، هماهنگی برای بازدید از محل و دریافت اوراق مزایده با پرداخت هزینه مربوطه و تسلیم پیشنهاد‌ها همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ به جزایام تعطیل رسمی به نشانی تهران، بلوار آفریقا، خیابان شهید ستاری، نبش خیابان مدیر، پلاک دو، طبقه اول، واحد یک و دو شرکت مسکن و عمران تجارت آتیه کیش (کارگزار فروش) مراجعه و یا با تلفن‌های ۲-۸۸۶۵۴۵۸۱– ۰۹۱۰۱۵۴۴۳۹۹ و ۰۹۰۱۰۴۸۰۶۹۳ تماس حاصل کنند. آخرین مهلت شرکت در مزایده و تحویل پاکت‌های پیشنهاد قیمت، روز یکشنبه ۲۹ دی ماه سال ۹۸ ساعت ۱۶ و تحویل پاکت‌های پیشنهاد قیمت صرفا در نشانی دفتر کارگزار است. جلسه بازگشایی پیشنهاد‌های دریافتی با حضور اعضای کمیسیون معاملات بانک و ناظرین در روز سه شنبه مورخ یک بهمن ماه سال ۹۸ ساعت ۱۵ در نشانی تهران، میدان فردوسی، ساختمان مرکزی بانک شهر، طبقه همکف، سالن جلسات تشکیل و پیشنهاد‌های دریافتی مفتوح و قرائت خواهد شد.»

بنا بر اطلاعیه این شرکت نتیجه‌ای از این مزایده حاصل نشد.

«چفیبر»: نماد «چفیبر» از انعقاد قرارداد مهمی خبر داد و در سامانه کدال منتشر کرد. بر این اساس، قرارداد پیمانکاری جهت اجرای پروژه دمونتاژ و تسهیل فروش آهن‌آلات و ضایعات حاصله با آقایان پیمان مددی و شهرام جوانپور منعقد شده است.

جزئیات این اطلاعیه به شرح زیر است:

«با توجه به مصوبه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده مورخ ۲۲ اردیبهشت ماه سال ۹۷ و برگزاری چندین مرحله مزایده عمومی و عدم حصول نتیجه با توجه به پایین‌تر بودن قیمت‌های پیشنهادی نسبت به قیمت کارشناسی، مذاکره با پیمانکاران به منظور دمونتاژ، تفکیک و تسهیل در فروش نهایی شد و در این خصوص مقرر شد در طول فرآیند دمونتاژ فروش آهن‌آلات و ضایعات براساس قیمت روز صورت پذیرد که پیش‌بینی می‌شود حداقل ۷۴ میلیارد ریال به فروش برسد.»

«ذسبزوار»: این نماد نیز سود حاصل از سهام شرکت فرعی خود را منتشر کرده و در سامانه کدال قرار داده است.

«گوهران»: سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید سبزوار هم در این سامانه زمان پرداخت سود سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه سال ۹۸ را منتشر کرد. بر اساس این اطلاعیه سود سهامداران حقیقی در تاریخ ۲۰ اسفند ماه سال ۹۸ پرداخت خواهد شد؛ و سهامداران می‌توانند با مراجعه به شعب سراسری بانک سپه با ارائه کارت ملی و کد بورسی خود سود خود را دریافت کنند.

سهامداران حقوقی نیز طی مهلت قانونی قادر خواهند بود سود خود را ترجیحا از بانک سپه دریافت کنند.

«تاپیکو»: نماد «تاپیکو» نماد دیگری است که در اطلاعیه خود اعلام کرد: «تعداد ۹۰ میلیون سـهام شرکت «سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی» با نماد «وپترو» (معادل پنج درصد سـهام منتشـره) با قیمت ناخالص هر سهم ۱۰.۰۰۰ ریـال (جمعا ۹۰۰ میلیـارد ریال) به صورت نقـد در تاریخ هشت بهمن ماه سال ۹۸ توسط این هلدینگ خریداری شد. بدین ترتیب درصد مالکیت این شـرکت در سـهام شرکت فوق از ۳۴/۶ درصد به ۳۹/۶ درصد افزایش یافت. شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی با نماد وپترو پذیرفته شده در بازار اول بورس بوده و موضوع فعالیت آن سرمایه‌گذاری در شرکت‌ها و مجتمع‌ها و طرح‌ها و واحد‌های تولیدی و صنعتی عموما و صنایع پتروشیمی خصوصا، به منظور ایجاد، راه‌اندازی و یا توسعه این گونه واحد‌ها است.»

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: