۸۱۶
پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید : ۴۷۵
اقتصادی ایران

تیتر یک خبر ویژه

در حالیکه بازار سهام در روز سه‌شنبه میزبان نهمین عرضه اولیه بود خبر از عرضه اولیه دیگری منتشر شده است که در هفته آینده روز چهارشنبه، ۱۶ بهمن ماه سال ۹۸ برگزار خواهد شد.

به گزارش روی تیتر، در حالیکه بازار سهام در روز سه‌شنبه میزبان نهمین عرضه اولیه بود خبر از عرضه اولیه دیگری منتشر شده است که در هفته آینده روز چهارشنبه، ۱۶ بهمن ماه سال ۹۸ برگزار خواهد شد.

روز سه‌شنبه هشت بهمن ماه سال ۹۸ بورس تهران میزبان نهمین عرضه اولیه بود که توسط شرکت ذوب روی اصفهان برگزار شد و رکورد تاریخی را به رساند.

بیش از یک میلیون و ۱۹۸ هزار و ۸۳۵ نفر متقاضی برای این نماد وجود داشت و به علت بالا بودن تعداد متقاضیان به هر فرد حداکثر ۵۱ سهم در قیمت ۱۴۰۰۰ ریال رسید.

شرکت کلرپارس نیز در اطلاعیه‌ای از عرضه ۱۵ درصد از سهام خود در بازار سهام خبر داد.

این شرکت که با نماد «کلر» در بازار سهام در حال فعالیت است و در گروه شیمیایی قرار دارد روز چهارشنبه، ۱۶ بهمن ماه سال ۹۸ دهمین عرضه اولیه بازار سهام خواهد بود.

این شرکت که در حوزه‌های تاسیس، ایجاد و اداره کارخانجات تولیدی شیمیایی، واردات ماشین آلات و لوازم و مواد اولیه یا هر نوع کالای مجاز برای کارخانه‌های مذکور، مشارکت با سایر اشخاص حقیقی یا حقوقی، سرمایه‌گذاری در سایر موسسات جهت تاسیس و ایجاد کارخانجات تولیدی مواد شیمیایی و واردات لوازم و تجهیزات و فعالیت بازرگانی مشغول به فعالیت است ۳۲۷.۵ میلیون سهم را با مدیریت کارگزاری صبا تأمین به فروش خواهد گذاشت.

برای هر فرد تعداد ۸۰ سهم در نظر گرفته شده است که در دامنه ۲۸۰۰۰ تا ۲۹۵۰۰ ریال معامله خواهد شد.

در صورت استقبال یک تا ۱/۳ میلیون نفر، تعداد ۳۷ تا ۴۹ سهم به هر کد در دامنه حدودی ۱۰۹.۶ هزار تا ۱۴۵.۲ هزار تومان اضافه خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: