۸۲۶۶
شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶
تعداد بازدید : ۸۳
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

با حذف پنج بازیکن، نام 25 ستاره فوتبال ایران در فهرست اعزام به ازبکستان قرار گرفت.

با حذف پنج بازیکن، نام 25 ستاره فوتبال ایران در فهرست اعزام به ازبکستان قرار گرفت.

به گزارش فراتیتر، با تصمیم کادر فنی، تیم ملی با 25 بازیکن برای انجام دیدار برابر ازبکستان عازم تاشکند می‌شود تا به این ترتیب نسبت به فهرست اولیه اعلام شده برای بازی هنگ‌کنگ، پنج بازیکن از لیست تیم ملی کنار بروند.

سعید سحرخیزان، احمد نوراللهی، علیرضا جهانبخش، آریا یوسفی و محمد قربانی 5 بازیکنی هستند که برای بازی مقابل ازبکستان در لیست تیم ملی حضور ندارند. نکته مهم اینکه احمد نوراللهی به علت مسائل انضباطی و علیرضا جهانبخش به دلیل آسیب‌دیدگی در لیست حضور نخواهد داشت اما سه بازیکن دیگر به دلایل فنی خط می‌خورند.

تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز برای انجام دومین دیدار خود در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ با هواپیمای اختصاصی عازم تاشکند می‌شود تا روز سه‌شنبه در دیداری حساس مقابل ازبکستان صف‌آرایی کند.

لیست تیم ملی ایران به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها:
علیرضا بیرانوند (پرسپولیس)، پیام نیازمند (سپاهان)، سید حسین حسینی (استقلال)

مدافعان:
شجاع خلیل‌زاده (تراکتور)، سید مجید حسینی (کایسری اسپور)، محمد امین حزباوی (السد)، صادق محرمی (دینامو زاگرب)، احسان حاج‌صفی (آ ا ک)، میلاد محمدی (آ ا ک)، رامین رضاییان (سپاهان)، حسین کنعانی‌زادگان (پرسپولیس)، محمد دانشگر (سپاهان)

هافبک‌ها:
روزبه چشمی (استقلال)، علی کریمی (کایسری اسپور)، سعید عزت‌اللهی (وایله بولدکلاب)، جواد حسین‌نژاد (سپاهان)، امید ابراهیمی (الاهلی قطر)

وینگرها:
مهدی ترابی (پرسپولیس)، محمد محبی (رستوف)، مهرداد محمدی (استقلال)، سامان قدوس (برنتفورد)

مهاجمان:
رضا اسدی (سپاهان)، مهدی طارمی (پورتو)، سردار آزمون (آاس رم)، کریم انصاری‌فرد (اومونیا)

مشکیبا وجود خط خوردن محمد قربانی و آریا یوسفی از سپاهان، این تیم همچنان رکورددار تعداد بازیکن در تیم ملی است. با این حال مورایس دو بازیکن خود را از فردا در جمع تمرینات خواهد داشت.

مشکیترکیب دروازه و دفاع ایران تغییری نکرده و امیر قلعه‌نویی با همان نفرات پای به تاشکند خواهد گذاشت، با این حال باید دید ترکیب بیرانوند، حاج‌صفی، رضاییان، کنعانی و شجاع تغییر می‌کند یا خیر.

مشکی13 بازیکن تیم ملی لژیونر هستند تا بعد از چند اردو، دوباره اکثریت بازیکنان حاضر در تیم ملی متعلق به بازیکنانی باشد که در خارج از کشور حضور دارند.

مشکیپرسپولیس، سپاهان، استقلال و تراکتور حالا تنها تیم‌هایی هستند که در تیم ملی نماینده دارند، پیش از این سعید سحرخیزان از تیم گل‌گهر در اردو حضور داشت.

مشکیبا خط خوردن علیرضا جهانبخش، حالا باید دید چه کسی به جای او در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد.

مشکیمحمدجواد حسین‌نژاد 20 ساله، جوان‌ترین بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی است و امید ابراهیمی 36 ساله، مسن‌ترین بازیکن تیم ایران محسوب می‌شود.

مشکیرضا اسدی تنها مهاجم غیرلژیونر فهرست نهایی تیم ملی است، اما باید دید قلعه‌نویی او را به عنوان مهاجم استفاده می‌کند یا در پست هافبک به کار خواهد گرفت که البته با توجه به ترافیک در خط هافبک، شاید او در تیم ملی هم مهاجم شود.

منبع: varzesh3
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: