۸۵۵۹
چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
تعداد بازدید : ۱۳۳
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

محمود کلهر: استفاده ازبک ها از عدم هماهنگی تیم ملی ایران منجر به تساوی شد.

محمود کلهر: استفاده ازبک ها از عدم هماهنگی تیم ملی ایران منجر به برد آن ها شد.

به گزارش فراتیتر، محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس درباره تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان در دومین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت:

تیم ملی دو نیمه دوم متفاوت را مقابل ازبکستان داشت که یک نیمه خوب و یک نیمه ضعیف عمل کرد. تیم ملی در نیمه اول از سمت راست و چپ فوق‌العاده خوب و هجومی بازی کرد. انتقال توپ از خط دفاع به میانه زمین و خط حمله باعث شد مقابل ازبکستان برتری داشته باشد، اما در نیمه دوم به خاطر ۲ گلی که زده بود عقب نشست و سعی کرد محتاط‌تر بازی را اداره کند.

وی در مورد کیفیت تیم ملی عنوان کرد:

ازبکستان حریف سرسختی بود، در گردش توپ برتری داشت و توانست از ضعف فضا‌های پشت دفاع، افت و ناهماهنگی‌های تیم ملی ایران به بهترین شکل استفاده کند و در زمین خودش بازی را به تساوی کشاند. تیم خوبی داریم که می‌تواند در جام ملت‌های آسیا قهرمان شود و راحت به جام جهانی صعود کند. اما اگر تیم ملی بخواهد در بازی‌های آینده هجومی‌تر بازی کند باید سرعت تیمی‌ خودش را بالاتر ببرد.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد:

تیم ملی باید کار‌های ترکیبی و ارسال بیشتری داشته باشد و در عمق دفاع حریف هم پیش برود. بازیکنان باید نفوذ کنند و خیلی سریع به خط دفاع برگردند. تیم‌هایی که در گروه ایران هستند بسته بازی می‌کنند و به خاطر همین در ضد حملات خوب ظاهر می‌شوند.

کلهر درباره شکست تیم نوجوانان مقابل مراکش در جام جهانی گفت:

تیم ملی مقابل مراکش خوب بازی کرد که گل زد و می‌توانست گل را حفظ کند، اما‌ در آخرین دقایق بازی خستگی روی برخی بازیکنان تأثیر منفی گذاشته بود و گل خوردیم. حتی با این باخت عملکرد بازیکنان تیم نوجوانان ایران در جام جهانی بسیار خوب بود و تمام توان‌شان را گذاشتند. همچنین کادرفنی مجرب تیم‌مان از نظر فنی و تاکتیکی بازیکنان را خوب هدایت کردند. به حسین عبدی تبریک می‌گویم که این بازیکنان را به خوبی آموزش داد و تیمش را به اینجا رساند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم نوجوانان در جام جهانی نمره قبولی گرفتند و خوش درخشیدند. قطعاً در آینده نام اکثر نفرات این تیم را بیشتر خواهید شنید. ضمناً در گروه سنی پایین‌تر باید بازیکنان مستعد تولید شوند و سپس از آن‌ها محافظت کرد. این نفرات آینده فوتبال ایران هستند در نتیجه تیمی که هم اکنون از رده نوجوانان در جام جهانی استارت خوبی زده، باید در ادامه و سال‌های آینده بیشتر مورد حمایت فدراسیون فوتبال قرار گیرد تا تیم‌های جوانان، امید و بزرگسالان مستحکمی داشته باشیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: