۸۵۹۲
پنجشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
تعداد بازدید : ۶۸
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

مهاجم عراقی صنعت نفت آبادان از حضورش در لیگ ایران راضی است و تاکید کرد که نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا عنوان آقای گلی را به دست آورد.

مهاجم عراقی صنعت نفت آبادان از حضورش در لیگ ایران راضی است و تاکید کرد که نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا عنوان آقای گلی را به دست آورد.

به گزارش فراتیتر، علی یوسف یکی از بازیکنان عراقی بود که در تابستان به لیگ ایران آمد تا پیراهن صنعت نفت آبادان را بر تن کند. این بازیکن عراقی از وضعیت خود در صنعت نفت آبادان راضی است.
او در گفت و گویی که با سایت عربی کوره داشت به سوالات زیر پاسخ داد:

تجربه نخست خود را در لیگ ایران چگونه توصیف می کنید؟

لژیونر شدن یک گام مهم در زندگی هر بازیکنی است چرا که باعث پیشرفت و کسب تجارب بیشتر می‌شود. از نظر خودم این یک تجربه مهم است و می‌توانم در لیگ ایران که پر از ستاره است عملکرد خوبی از خود نشان دهم و بهترین آمار را به جای گذارم.

در لیگ ایران با چه سختی‌هایی مواجه شدید؟

خوشبختانه همه شرایط در حال بهتر شدن است. مسئولیت من در تیم جدیدم دو برابر شده است به طوریکه از یک طرف باید خودم را اثبات کنم و از طرف دیگر باید توجه تیم‌ها را به بازیکنان عراقی معطوف کنم. در کنار من فهد الطالب و عباس قاسم هم حضور دارند و هدف همه ما است که متفاوت ظاهر شویم. البته این را هم بگویم که بازیکنان عراقی همواره در لیگ ایران خوب ظاهر شده‌اند.

آیا می توانید عنوان آقای گلی را به دست آورید؟

کار سختی است چرا که صنعت نفت از تیم‌های متوسط در فوتبال ایران است و به همین خاطر شانس من نسبت به مهاجمان تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان کمتر است. با این حال نهایت تلاش خود را می‌کنم که در جدول بهترین گلزنان قرار داشته باشم و یک عنوان فردی به دست آورم.

شانس عراق را برای حضور در جام جهانی چگونه می‌بینید؟

امیدوارم که تیم ملی فوتبال عراق به جام جهانی 2026 راهی پیدا کند. در عراق بازیکنان بسیار خوبی بازی می‌کنند که بعضی از آنها در لیگ و بعضی هم لژیونر هستند. شانس ما برای صعود به جام جهانی با افزایش سهمیه بسیار بیشتر شده است و به نظرم رویای تیم ملی فوتبال عراق برای حضور جام جهانی به زودی محقق خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: