۸۶۰۵
پنجشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
تعداد بازدید : ۴۸
ورزشی فوتبال

تیتر یک خبر چرخشی

یک مربی فوتبال درباره اعتقاد برخی از کارشناس‌ها مبنی بر جوانگرایی در تیم ملی گفت: چون به جام ملت‌ها نزدیک هستیم فرصت کافی را برای جوانگرایی در تیم ملی نداریم.

یک مربی فوتبال درباره اعتقاد برخی از کارشناس‌ها مبنی بر جوانگرایی در تیم ملی گفت: چون به جام ملت‌ها نزدیک هستیم فرصت کافی را برای جوانگرایی در تیم ملی نداریم.

فراز فاطمی تصریح کرد: بعد از جام ملت‌ها زمان مناسبی برای جوانگرایی تیم ملی است تا نیروهای جوان و باانگیزه‌ای به تیم ملی تزریق شوند.
وی در ارزیابی از عملکرد تیم ملی ایران برابر ازبکستان اظهار کرد: این بازی نشان داد که ازبکستان پیشرفت خوبی در فوتبال کرده و هیچ حریفی را نباید دست کم بگیریم. تیم ایران در نیمه اول بازی خوبی ارائه داد و کاملا مسلط بود و موفق شد ۲ گل به ثمر برساند، در حقیقت شروع خوبی در نیمه اول داشت اما بازی را نتوانست به خوبی به پایان برساند.

وی گفت: در نیمه دوم ازبکستان با استفاده از شرایط میزبانی و حمایت هواداران خود توانست فشار بیشتری را بر روی تیم ایران وارد کند و چون پرس بازیکنان ایران در نیمه دوم بر روی حریف کمتر شده بود همین امر فرصت بازیسازی را به تیم حریف داد و موقعیت گلزنی را برای ازبکستان فراهم کرد. به نظر می‌رسید در نیمه دوم بازیکنان ما از نظر بدنی تحلیل رفته بودند و قدرت دوندگی آن‌ها کاهش پیدا کرده بود.
این مربی فوتبال خاطرنشان کرد: چون جام ملت‌ها را پیش رو داریم این بازی‌ها انگیزه خوبی برای بازیکنان ایجاد می‌کند تا با شناسایی نقاط ضعف و قوت خود برای این جام آماده شوند. به هر صورت معتقدم اکنون زمان انتقاد نیست و باید از تیم ملی حمایت کنیم تا بهترین نتیجه را در جام ملت‌ها کسب کند.
فاطمی در پاسخ به این پرسش که برخی از کارشناسان معتقد به جوانگرایی در تیم ملی هستند، افزود: چون به جام ملت‌ها نزدیک هستیم فرصت کافی برای جوانگرایی در تیم ملی نداریم. بعد از جام ملت‌ها زمان مناسبی برای جوانگرایی تیم ملی است تا نیروهای جوان و باانگیزه‌ای به تیم ملی تزریق شوند.

وی درباره ضعف تیم ملی در بازی با ازبکستان گفت: بحث مالکیت و گردش توپ بود که متاسفانه در نیمه دوم چون پرس از جلو کم بود بازیکنان ما قدرت حفظ توپ را نداشتند و بلافاصله توپ را به بازیکنان حریف واگذار می‌کردند. در حقیقت مالکیت توپ دست ما نبود تا از فشار حملات تیم حریف کم کنیم و همین امر شرایط گلزنی را برای ازبکستان فراهم کرد و توانست نتیجه را مساوی کند.
فاطمی ادامه داد: البته مساوی آن هم در خانه حریف که از حمایت هوادار و شرایط میزبانی برخوردار بود، نتیجه بدی نیست. چون توقع ما از تیم ملی بالا رفته به مساوی راضی نیستیم به هر صورت این بازی‌ها فرصت خوبی را برای تیم ملی فراهم می کند تا اشتباهات خود را جبران کند، چون در جام ملت‌ها دیگر فرصت اشتباه نداریم.

این بازیکن سابق تیم ملی در پایان با مثبت ارزیابی کردن عملکرد تیم ایران برابر ازبکستان، گفت: تیم ایران بازی را در نیمه اول خوب شروع کرد اما پایان خوبی نداشت. معتقدم از نتایج این بازی‌ها باید به خوبی استفاده کرد تا بهترین عملکرد را در جام ملت‌ها ارائه دهیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: