۸۶۰۱
پنجشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
تعداد بازدید : ۶۷
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

فابیو کاناوارو، کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا و برنده جام جهانی، باور دارد که تیم ایتالیا زیرساخت لازم برای ساخت تیمی قدرتمند را در اختیار دارد.

فابیو کاناوارو، کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا و برنده جام جهانی، باور دارد که تیم ایتالیا زیرساخت لازم برای ساخت تیمی قدرتمند را در اختیار دارد.

به گزارش فراتیتر، تیم ملی ایتالیا با تساوی بدون گل مقابل اوکراین ۱۴ امتیازی شد و به لطف نتایج بهتر در دیدار رو در رو مقابل اوکراین ۱۴ امتیازی، پس از انگلیس در رتبه دوم جدول گروه C قرار گرفت و صعود خود به یورو ۲۰۲۴ را قطعی کرد. فابیو کاناواروی 50 ساله در گفتگو با اسکای اسپورت درباره تیم ملی ایتالیا، ناپولی و دیدار یوونتوس مقابل اینتر صحبت کرده که آن را با هم می‌خوانیم. تیم ملی ایتالیا؟

نیمه اول مقابل اوکراین می‌توانست 2-0 به نفع ما تمام شود اما در نهایت لحظات سختی گذراندیم. آنها سختی زیادی تحمل کردند. ما تیمی را دیدیم که پایه و اساس خوبی دارد و می‌توان با آن کارهای بزرگی کرد. آیا آن صحنه پنالتی برای اوکراین بود؟ پنالتی زمانی است که داور سوت بزند. ناپولی؟

بازی‌های بعدی آنها آسان نخواهد بود. علاوه بر مربی، بازیکنان نیز باید به عنوان قهرمان فصل گذشته غرور خود را نشان دهند تا شرایط را بهتر کنند. دربی ایتالیا؟

 اینتر را خیلی دوست دارم، آنها ترکیب کاملی دارند و از شرایط خود آگاه هستند. مارکوس تورام؟ او به من گفت پیرمرد و وقتی او را دیدم یک ضربه درست و حسابی به او زدم. خیلی با او شوخی می‌کنم، او بازیکن قدرتمندی است و جای پیشرفت زیادی دارد، اما در ایتالیا باید گل بزنی.

گفتنی است که یوونتوس یکشنبه ۵ آذر، ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه آلیانز تورین میزبان اینتر خواهد بود.  

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: