۸۵۹۸
پنجشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
تعداد بازدید : ۷۶
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

آردا توران، ستاره سابق تیم ملی ترکیه،13میلیون یورو در یک کلاهبرداری از دست داد.

آردا توران، ستاره سابق تیم ملی ترکیه،13میلیون یورو در یک کلاهبرداری از دست داد.

به گزارش فراتیتر، آردا توران، سال گذشته در همان باشگاهی که به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای مطرح شد، گالاتاسرای، کفش‌هایش را آویخت. اما او که در فوتبال اسپانیا به خاطر حضور در اتلتیکو مادرید و بارسلونا شناخته شده است، یکی از حساس‌ترین لحظات زندگی خود را سپری می‌کند. او گفت: تمام پول و سرمایه‌ای که به دست آورده بودم، تلاش سال‌های دورم، ناگهان از بین رفت.

ظاهراً توران از طریق سرمایه گذاری در یک نهاد بانکی در ترکیه قربانی یک کلاهبرداری احتمالی شده و 13 میلیون یورو از دست داده است. همه اینها به دلیل توصیه‌های ادعایی یک مدیر سابق بانک، معروف به سسیل ارزان اتفاق افتاده است. مورد آردا توران تنها مورد نیست و بازیکنان دیگری مانند فرناندو موسلرا، امره چولاک، امره بلوز اوغلو و سلچوک اینان نیز تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.
خود توران در این باره توضیح داد:

او مرا فریب داد و گفت: هرکس در این صندوق سرمایه گذاری کند سود می‌برد. من بیش از 13 میلیون پول دادم. تمام پول و تلاشی که به دست آورده بودم. کار سال‌ها ناگهان از بین رفت.

ارزان در دفاعیات خود با اشاره به کذب بودن اظهارات آردا و بقیه فوتبالیست‌های نامبرده، تاکید کرد:این که این افراد خودشان طمع کردند و دنبال مقصرند، واقعا آزاردهنده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: