۸۶۵۵
جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
تعداد بازدید : ۹۸
تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید (تیگو ۸ پرو e پلاس) نسخه هیبریدی همان محصول قبلی است که شرکت فونیکس اخیراً از آن رونمایی کرد. با ورود اولین سری این خودروها به بازار داخل کشور، قیمت آن در بازار نیز مشخص شد.

تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید (تیگو ۸ پرو e پلاس) نسخه هیبریدی همان محصول قبلی است که شرکت فونیکس اخیراً از آن رونمایی کرد. با ورود اولین سری این خودروها به بازار داخل کشور، قیمت آن در بازار نیز مشخص شد.

به گزارش فراتیتر، نسخه هیبریدی تیگو ۸ پرو، اخیراً توسط شرکت زیرمجموعه مدیران خودرو (فونیکس) معرفی شد که احتمالاً در آینده با نام تیگو ۸ پلاگین هیبرید، توسط این شرکت عرضه شود.

قیمت تیگو ۸ پرو e پلاس، ماه گذشته توسط شرکت فونیکس دو میلیارد و ۷۶۴ میلیون تومان اعلام شد که حدود ۱۸۰ میلیون تومان بالاتر از نسخه IE تیگو ۸ پرومکس قرار می‌گیرد. با ورود اولین سری از این خودرو به بازار داخل کشور، قیمت تیگو ۸ پرو e پلاس در بازار دو میلیارد و ۸۹۵ میلیون تومان تعیین شد.

به این ترتیب محصول هیبریدی شرکت فونیکس از درب کارخانه تا بازار، حدود ۱۳۱ میلیون تومان اختلاف دارد. اختلاف قیمت کارخانه تا بازار برای نسخه IE تیگو ۸ پرومکس، ۲۲۱ میلیون تومان و برای نسخه معمولی، ۲۳۰ میلیون تومان است.

تیگو ۸ پرو e پلاس از دو موتور برقی و یک موتور بنزینی بهره می‌برد که ترکیب این سه موتور می‌تواند حداکثر ۳۲۶ اسب‌بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. به این ترتیب کراس‌اوور جدید فونیکس، درحال حاضر پرقدرت‌ترین و پرشتاب‌ترین کراس‌اوور مونتاژی ایران به شمار می‌رود.

همان گونه که از اسم این خودرو پیداست، بر پایه تیگو ۸ پرو قبلی تولید و توسعه پیدا کرده. بنابراین تقریباً در اغلب بخش‌ها تفاوتی با برادر بنزینی خود ندارد.

از جمله امکانات رفاهی تیگو ۸ پرو e پلاس می‌توان به کروزکنترل تطبیقی، ۶ عدد ایربگ، کنترل کشش و پایداری، کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور نور و باران، رادار نقطه کور، رادار هشدار تغییر لاین، رادار هشدار برخورد از جلو، رادار بین خطوط، چراغ چرخشی، نورپردازی داخلی، گرم‌کن فرمان، گرم‌کن صندلی‌های جلو و عقب، سردکن صندلی‌های جلو، کول باکس، شارژر وایرلس، سقف پاناروما با پرده برقی، ورود و استارت بدون کلید اشاره کرد.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: