۸۸۳
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
تعداد بازدید : ۵۵۷
اقتصادی ایران

اخبار ویژه

هر روز با کدال
شرکت‌های پتروشيمی خراسان، تولید برق عسلویه مپنا، داروسازی کوثر، صنعتی کيميدارو، سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران و سرمايه گذاري ساختمان ايران که با نمادهای «شخاس»، «بمپنا»، «دکوثر»، «دکيمی»، «وصنا» و «وساخت» شناخته می‌شوند در بازار سهام اطلاعیه‌هایی را منتشر و افشاسازی کردند.

به گزارش روی تیتر، شرکت‌های پتروشيمی خراسان، تولید برق عسلویه مپنا، داروسازی کوثر، صنعتی کيميدارو، سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران و سرمايه گذاري ساختمان ايران که با نمادهای «شخاس»، «بمپنا»، «دکوثر»، «دکيمی»، «وصنا» و «وساخت» شناخته می‌شوند در بازار سهام اطلاعیه‌هایی را منتشر و افشاسازی کردند.

«شخاس»: شرکت پتروشيمی خراسان در اطلاعیه خود از شروع مجدد فعاليت متوقف شده قبلی خبر داد و اعلام کرد: «پیرو نامه شماره 1398/10637 مورخ 24 دی ماه سال 98، در خصوص توقف تولید ناشی از قطع گاز از سوی شرکت گاز به دلیل برودت هوا و یخبندان و افت فشار گاز به استحضار می‌رساند طی پیگیری‌ها و هماهنگی‌های انجام شده خوشبختانه مشکل فطع گاز مرتفع شده و با برقراری گاز، واحدهای تولیدی از روز سه‌شنبه 15 بهمن ماه سال 98 در مدار تولید قرار گرفتند.»

«بمپنا»: این نماد نیز برنامه زمان‌بندی پرداخت سود سهام مصوب مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 98 را منتشر کرد.

بر اساس این اطلاعیه سهامداران اشخاص حقیقی از تاریخ سه اسفند ماه سال 98 تا 28 اسفند ماه سال 98 می‌توانند با مراجعه به شعب سراسری بانک صادرات ایران با در دست داشتن کارت ملی سود خود را دریافت کنند.

سود سهامداران حقوقی نیز از 17 اسفند ماه سال 98 تا 28 اسفند ماه سال 98 پرداخت خواهد شد و سهامداران باید با در دست داشتن مدارک به آدرس درج شده در اطلاعیه مراجعه کنند.

«دکوثر»: نماد «دکوثر» هم در سامانه کدال افشاسازی کرد و در آن از فروش سهام خبر داد. به گفته این شرکت، دو درصد از سهام شرکت داروسازی امين طی صورتجلسه 13 بهمن ماه سال 98 فروخته شد.

«دکيمی»: شرکت صنعتی کيميدارو هم در اطلاعیه خود از افتتاح واحد استریل کارخانه خبر داد و اعلام کرد: «واحد استریل کارخانه با ظرفیت اسمی 40 میلیون عدد آمپول افتتاح شد.»

«وصنا»: این نماد نیز از زمان‌بندی پرداخت سود سال مالی منتهی به 30 آذر ماه سال 98  خبر داد و آن را اعلام کرد.

جدول زمان‌بندی پرداخت سود سهامداران به شرح زیر است:

 

6 نماد بورسی افشاسازی کردند

 

«وساخت»: شرکت سرمايه‌گذاری ساختمان ايران نیز از توثيق يا فك رهن دارايی‌ها اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: