۸۸۴۳
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴
تعداد بازدید : ۴۸
دبیر کمیته ملی المپیک: ظرف یک ماه آینده مبلغ ۵۰ میلیارد تومان را طی چند مرحله به حساب فدراسیون‌ها واریز خواهیم کرد.

دبیر کمیته ملی المپیک: ظرف یک ماه آینده مبلغ ۵۰ میلیارد تومان را طی چند مرحله به حساب فدراسیون‌ها واریز خواهیم کرد.

به گزارش فراتیتر، سیدمناف هاشمی در حاشیه اختتامیه لیگ‌ دوچرخه‌سواری و در جمع خبرنگاران با اشاره به پرداختی این کمیته به فدراسیون‌های ورزشی، خاطر نشان کرد: برای فدراسیون‌هایی که ۱۰۰درصد بودجه خود را دریافت نکرده‌اند، ظرف یک ماه آینده واریزی خواهیم داشت. متممی را برای فدراسیون‌های المپیکی و فدراسیون‌هایی که در بازی‌های آسیایی هستند، تهیه کرده‌ایم که در اولین جلسه هیئت اجرایی آن را تصویب می‌کنیم و طبق آن مبلغ ۵۰ میلیارد را در چند مرحله به حساب این فدراسیون‌ها واریز خواهیم کرد.

وی در مورد مجمع عمومی کمیته ملی المپیک یادآور شد: مجمعی که قرار است برگزار شود مربوط به ۱۴۰۱ است. سال گذشته انتخابات کمیته ملی المپیک بود و مجمع سالیانه برگزار نشد. ۶ ماه اول آن مربوط به مدیریت قبلی است و ۶ ماه دوم هم تیم جدید مستقر شده بود. البته این مجمع باید زودتر از این‌ها برگزار می‌شد اما با توجه به شرایط بازی‌های آسیایی به این زمان موکول شد.

دبیر کمیته ملی المپیک در واکنش به شرایط و برنامه‌های این کمیته برای المپیک پاریس گفت: جلساتی بین ما و وزارت ورزش برگزار شده اما بعد از تشکیل ستاد بازی‌ها، موضوع به صورت فنی‌تر دنبال خواهد شد.

هاشمی در خصوص حاشیه‌های دو فدراسیون دوچرخه‌سواری و ژیمناستیک تاکید کرد: در مورد انتخابات دوچرخه‌سواری ابهامی وجود ندارد و امیدواریم در سایت بین‌المللی هم نام رئیس گنجانده شود، خود فدراسیون در تلاش است و هم هر کاری از دست‌ما هم بر بیاید انجام خواهیم داد. در مورد ژیمناستیک هم تیم مشترکی مسائل را پیگیری می‌کند اما خبری از تعلیق نیست.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: