۱۱۶۲۷
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
تعداد بازدید : ۳۸
کاپیتان تیم دوچرخه‌سواری مس‌سونگون مدعی شد: در حالی که دو ماه پیش جایزه تور ترکیه از سوی فدراسیون این کشور به مربی تیم پرداخت شده، اما هنوز پولی به رکابزنان نداده است.

کاپیتان تیم دوچرخه‌سواری مس‌سونگون مدعی شد: در حالی که دو ماه پیش جایزه تور ترکیه از سوی فدراسیون این کشور به مربی تیم پرداخت شده، اما هنوز پولی به رکابزنان نداده است.

به گزارش فراتیتر، امیر کلاهدوز، درباره‌ی ماجرای دریافت نکردن جایزه تور دوچرخه‌سواری ترکیه مدعی شد: ما به همراه تیم مس سنگون در اوایل تابستان در جام ریاست جمهوری ترکیه شرکت کردیم. نفراتی چون من، علی لبیب، حسن سیف الهی و خلیل خورشیدی عضو این تیم بودیم. ما در این تور مبلغ ۴۸ هزار لیر (حدود ۹۰ میلیون تومان) برنده شدیم اما هر زمان پیگیر جایزه شدیم فردی که مربی و سرپرست تیم ما در آن تور بود، عنوان کرد که هنوز فدراسیون ترکیه پولی واریز نکرده است در صورتی که این طور نبوده و پول واریز شده بود. اکنون متوجه شدیم فدراسیون ترکیه دو ماه پیش جایزه را به شماره حسابی که مربی داده بود، پرداخت کرده است که این شماره حساب هم متعلق به دوستان مربی است.

کلاهدوز در پاسخ به این پرسش چگونه مطلع شدید، پول جایزه واریز شده است؟ ادعا کرد: دو، سه روز پیش از فدراسیون ترکیه پیگیری کردیم و امور مالی فدراسیون ترکیه رسید انتقال جایزه را فرستاد و عنوان کرد با تیم‌ها تسویه حساب کرده است. در آن رسید مبلغ و زمان واریز کاملا مشخص است.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براین که وقتی با مربی صحبت کردید، واکنشش نسبت این اتفاق چه بود و پول را پرداخت می‌کند؟ ادعا کرد: اول که گردن نمی گرفت و می‌گفت دوستم پول را نداده است و پس از پیگیری متوجه شدم دوستش پول را به مربی پرداخت کرده است. مربی هم در آخر پذیرفت پول را دریافت کرده و به ما گفت صبر کنیم تا پول را جور کند! نکته این است که این پول نزد او امانت بوده و باید به رکابزنان پرداخت می‌کرده است.

کلاهدوز در مورد این که باشگاه مس سونگون را در جریان این اتفاق گذاشته‌اند یا خیر؟ گفت: هنوز نه اما باشگاه هم در جریان خواهم گذاشت. خیلی اتفاقات دیگر در مورد این مربی رخ داده که من نمی‌خواهم راجع به آن‌ها صحبت کنم و چشم‌پوشی کردیم اما این مورد را دیگر نتوانستیم بگذریم. من به عنوان کاپیتان تیم باید از حق هم تیمی‌هایم دفاع کنم. این اتفاق شایسته یک مربی نیست و اگر خودمان پیگیر ماجرا نمی‌شدیم این جایزه عایدمان نمی‌شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: