۶۸۰۸
يکشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
تعداد بازدید : ۵۰
دارنده مدال برنز کایاک بازی‌های آسیایی: رقابت خیلی سخت و متفاوتی را در بازی‌های آسیایی داشتیم و خوشحالم دست خالی برنگشتم.

دارنده مدال برنز کایاک بازی‌های آسیایی: رقابت خیلی سخت و متفاوتی را در بازی‌های آسیایی داشتیم و خوشحالم دست خالی برنگشتم.

به گزارش فراتیتر، لیگ برتر دوچرخه‌سواری زنان چند هفته پیش برگزار شد و تعداد زیادی از رکابزنان شاخص در یک تصمیم جمعی در لیگ شرکت نکردند. آنها مبلغ پایین قراردادها و متعهد نبودن باشگاه‌ها به پرداخت قراردادهای ناچیز را دلیل بر این تصمیم جمعی خود عنوان کردند. با توجه به اینکه لیگ در خلال بازی‌های آسیایی هانگژو برگزار شد شاید این اتفاق از نگاه‌ها دور ماند اما دختران دوچرخه‌سوار همچنان پیگیر بهبود وضعیت لیگ هستند. 

 مائده نظری رکابزن ملی پوش ایران جلسه‌ای را با مسئولان فدراسیون داشت تا خواسته‌های دختران دوچرخه سوار را برای رئیس فدراسیون بازگو کند. 

کاظمی در پاسخ به این پرسش که حریفانش نسبت به آنچه که فکر می‌کرد آماده‌تر شرکت کرده بودند یا خیر و از رکوردها سورپرایز شد؟ تصریح کرد: یک ماه قبل از بازی‌های آسیایی در مسابقات قهرمانی جهان آلمان شرکت کردم و در آن مسابقات شرایط بسیار خوبی داشتم. حتی توانستم حریف چینی خود را در قهرمانی جهان بگیرم و تنها آسیایی بودم که به فینال A قهرمانی جهان صعود کردم. با توجه به شرایطی که داشتم، برنامه‌ام را برای تکرار مدال نقره دوره قبل بازی‌های آسیایی و تلاش برای گرفتن مدال طلا گذاشته بودم.

او ادامه داد: زمانی که از مسابقات قهرمانی جهان آلمان  برگشتم، دو هفته درگیر بیماری شدم به طوری که حتی امکان انجام تمرین سبک را هم نداشتم. در بازی‌های آسیایی هم برخی از کشورها که فکرش را نمی‌کردیم خوب کار کردند مانند سنگاپور که واقعا پیشرفت کرده بود. به هر حال مسابقه است و هیچ چیز از پیش تعیین شده نیست و شاید جذابیت مسابقه هم به همین باشد که در هر مسابقه یک رقیب جدید پیدا می‌شود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که هیچ موقع آدم فکرش را نمی‌کند.

تنها مدال‌آور کایاک زنان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه اظهار نظرهای متفاوتی نسبت به عملکرد پدروسنا سرمربی برزیلی آب‌های آرام وجود دارد و فکر می‌کند تا چه اندازه عملکرد این مربی رضایت بخش بوده است؟ تاکید کرد: به نظرم همه ما یک تیم هستیم. ورزشکار، فدراسیون و کادرفنی همه به یک اندازه در نتایج کسب شده دخیل هستند. درست است که نقش سرمربی پررنگ‌تر است اما ورزشکار، فدراسیون و دیگر اعضای کادر فنی هم در نتایج موثر هستند. به نظرم درست نیست که همه تقصیرها را گردن یک نفر بیندازیم مخصوصا وقتی نتایجی که انتظار داشتیم، گرفته نشده است. همه ما در موفقیت‌ها و عدم کسب نتیجه در برخی رشته‌ها موثر بودیم.

ملی‌پوش کایاک ایران در پاسخ به این پرسش که با توجه به شرایطی که توضیح داد تا چه اندازه گرفتن مدال برنز برای او رضایت بخش بوده است؟ گفت: من برای بازی‌های آسیایی هانگژو تمرینات زیاد و خوبی انجام داده بودم اما بیماری شرایطی را برای من به وجود آورد که حتی به شک افتادم که در بازی آسیایی هانگژو چه اتفاقی رقم می‌خورد. درست است که مدال نقره بازی‌های آسیایی جاکارتا در این دوره به برنز تبدیل شد اما من تمام تلاشم را کردم و هرچه در توان داشتم گذاشتم تا به نتیجه برسم.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: