۸۸۶۵
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
تعداد بازدید : ۸۵
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

فایل های صوتی از امیرحسین حسین زاده منتشر شده است که نشان می دهد این بازیکن اصلا تمرکزی بر زندگی حرفه ای خود و فوتبال ندارد.

فایل های صوتی از امیرحسین حسین زاده منتشر شده است که نشان می دهد این بازیکن اصلا تمرکزی بر زندگی حرفه ای خود و فوتبال ندارد.

به گزارش فراتیتر،ایرادهای فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست و البته در این بین مزایایی نیز وجود دارد. فضایی که رفته رفته ضرر آن از سودش پیشی گرفته و در برخی موارد جو نامناسبی دارد.

وجود فضای مجازی باعث سهولت در ارتباط بازیکنان با هواداران شده است و البته همین سهولت در ارتباط، می تواند مشکل ساز شود.یک کانال تلگرامی مدتی است علیه فوتبالیست ها و رفتارهای ناهنجار آنها افشاگری می کند و حالا در جدیدترین اقدام خود، اسنادی از امیرحسین حسین زاده منتشر کرده است.

حسین زاده که در لیگ بیست و سوم پیراهن تراکتور را به تن می کند، کاملا از روزهای اوج خود فاصله گرفته است. حالا و با انتشار این فایل های صوتی، مشخص شده چرا امیرحسین حسین زاده دچار افت ناگهانی شده است. بازیکنی که زمانی ستاره لیگ برتر بود، حالا تمرکزی روی زندگی حرفه ای خود ندارد و مسائل دیگری به اولویت او تبدیل شده است.

امیرحسین حسین زاده در این فایل های صوتی از دختری درخواست دوستی می کند که درخواستش رد می شود اما در ادامه دست از صحبت کردن نمی کشد و این بار با الفظ نامناسب و اینکه برخی مسائل برای او اهمیت ندارد، بار دیگر به فرد مورد نظرش پیشنهاد می دهد.

این فایل های صوتی در حالی منتشر شده که تراکتور عملکردی سینوسی در لیگ برتر دارد و بیشتر از هر زمانی به آرامش و البته تمرکز بازیکنانش نیاز دارد. حسین زاده اگر می خواهد بار دیگر بتواند نام خودش را به عنوان یک ستاره سر زبان ها بیاندازد، باید از این فضا و اینگونه مسائل فاصله بگیرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: