۸۹۰۷
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
تعداد بازدید : ۸۵
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

گل‌محمدی ترکیبپرسپولیس را برای دیدار با النصر مشخص کرد

گل‌محمدی ترکیبپرسپولیس را برای دیدار با النصر مشخص کرد

به گزارش فراتیتر، پرسپولیس در پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان در ورزشگاه الاول پارک ریاض می‌رود. این بازی سخت در صعود قرمزها تاثیر بسیار زیادی دارد‌.

حدس زدن ترکیب پرسپولیس با توجه به مصدوم‌های این تیم‌ و سرماخوردگی اخیر سعید صادقی کار چندان پیچیده‌ای نبود. پرسپولیس در این بازی مرتضی پورعلی‌گنجی، یاسین سلمانی و وحید امیری را مطابق هفته‌های گذشته در اختیار ندارد و عمری و صادقی نیز شرایط بازی را پیدا نکرده‌اند.

در چارچوب دروازه پرسپولیس مثل همیشه علیرضا بیرانوند قرار گرفته است. او خود را آماده سومین جدال با کریستیانو رونالدو می‌کند و امیدوار است باز هم مقابل این فوق ستاره سربلند بیرون بیاید.

خط دفاعی پرسپولیس بار دیگر زوج کنعانی-گولسیانی را به خود می‌بیند. این دو مدافع میانی حق اشتباه مقابل ستاره‌های گران‌قیمت حریف را ندارند و می‌توانند به بیرانوند خیلی کمک کنند. علی نعمتی و دانیال اسماعیلی‌فر نیز دو مدافع کناری پرسپولیس هستند.

در خط هافبک یحیی از دو هافبک دفاعی استفاده می‌کند. میلاد سرلک و مسعود ریگی دو بازیکن جنگنده‌ای هستند که باید کمربند میانی را محکم کنند. بالاتر از آنها سروش رفیعی در نقش بازی‌ساز و پشت مهاجم نقش‌آفرینی می‌کند.

مهدی ترابی و امید عالیشاه نیز دو وینگر امروز سرخ‌ها هستند. با توجه به بیرون رفتن عمری و صادقی از ترکیب حالا فرصت به کاپیتان عالیشاه رسیده که در این مسابقه بزرگ با بازوبند به میدان برود.

در نوک خط حمله پرسپولیس نیز شهاب زاهدی بازی می‌کند. او در لیگ ایران ۴ گل زده و در پی به ثمر رساندن نخستین گل آسیایی در دیداری است که مهاجمان حریف رونالدو و مانه هستند.

ترکیب پرسپولیس به شرح زیر است:


علیرضا بیرانوند
علی نعمتی
دانیال اسماعیلی‌فر
گئورگی گولسیانی
حسین کنعانی
مسعود ریگی
میلاد سرلک
مهدی ترابی
سروش رفیعی
امید عالیشاه
شهاب زاهدی

منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: