۸۹۰۳
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
تعداد بازدید : ۶۷
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

سرمربی نساجی معتقد است در این دوره از مسابقات در گروه سختی قرار گرفته بودند.

سرمربی نساجی معتقد است در این دوره از مسابقات در گروه سختی قرار گرفته بودند.

به گزارش فراتیتر، سید مهدی رحمتی در بخشی از صحبت‌های خود در نشست خبری قبل از دیدار نساجی ایران و مومبای سیتی هند در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: وقتی قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا انجام شد، ما در گروهی قرار گرفتیم که پرافتخارترین تیم آسیا یعنی الهلال در این جمع قرار گرفت و البته نوبهار، قهرمان ازبکستان و مومبای سیتی، قهرمان هند هم به این گروه آمدند.

او ادامه داد: همان‌طور که می‌دانید در سال گذشته نساجی شرایط تیمی خوبی نداشت و عملا ساخت تیم نساجی را از این فصل آغاز کردیم. لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان باتجربه و باکیفیت و بزرگ می‌خواهد، اما بازیکنان من با وجود اینکه نفرات خوبی هستند، ولی تجربه آسیا را ندارند. شما الان می‌بینید که سپاهان و پرسپولیس با آن‌همه بازیکن و سابقه و تجربه دچار چالش شده‌اند. نساجی یک تیم جوان و تازه راه‌یافته به لیگ قهرمانان بوده و هدف ما این است تا برای آینده این تیم شرایطی را فراهم کنیم که یکی-دو سال در میان در لیگ قهرمانان باشد. ما استارت کار را از امسال زدیم.

سرمربی نساجی اضافه کرد: همیشه لیگ قهرمانان از بهمن ماه شروع می‌شد و تیم‌ها نقاط ضعف و قوت را تا آن زمان بررسی می‌کردند و تا نیم‌فصل زمان خوبی برای تقویت بازیکن داشتند، اما امسال همزمان با شروع لیگ، آسیا هم آغاز شد و ما در دو جبهه می‌جنگیدیم. به نظرم بازیکنانم آن چیزی که در توانشان بود را گذاشتند.

رحمتی یادآور شد: ما در ازبکستان توانستیم نوبهار را زمین‌گیر کنیم و یک بر صفر هم جلو افتادیم، ولی یک اتفاق در VAR و اخراج بازیکن ما کاری کرد تا 50 دقیقه 10 نفره شویم و در نیمه دوم هم 14 دقیقه وقت اضافه اعلام شد.

او درباره قضاوت داور اماراتی در دو دیدار برای تیم ملی و نساجی ابراز کرد:همان داور که بازی ما و نوبهار را سوت زد، مسابقه ایران و ازبکستان را هم قضاوت کرد که برای خودم جالب بود. نمی‌دانم چه دلیلی داشت ولی در آن بازی ما خیلی اذیت شدیم و در حین مسابقه نیز بازیکن مصدوم دادیم. همه اتفاقات ممکن افتاد، طوری که همه چیز به ضررمان شد. اگر تجربه کافی داشتیم و آن اتفاق در دقیقه 97 با گل به خودی نمی‌افتاد، شاید شرایط تغییر می‌کرد و می‌توانستیم در بازی برگشت به شکل دیگری کار کنیم.

سرمربی نساجی تاکید کرد: در مسابقه قبلی هم 6 موقعیت عالی داشتیم که استفاده نکردیم. تجربه خوبی برای من و مجموعه نساجی بود تا برای سالیان آینده از قبل در نظر بگیریم که در چه تورنمنتی حاضر می‌شویم. دو بازیکن محروم در دیدار مقابل نوبهار داشتیم که فردا هم آنها را در اختیار نداریم و با کمبود بازیکن مواجه هستیم و دستمان خالی است. همین فشار در لیگ هم همراه ما بود.

رحمتی ادامه داد: ما چهار روز پس از دیدار با نوبهار مقابل سپاهان قرار گرفتیم و بعد به مصاف تراکتور رفتیم و دوباره رودرروی نوبهار بودیم. مگر یک تیم چقدر توان دارد؟ سپاهان در بازی اخیرش در لیگ برتر 7 بازیکن را در اختیار نداشت، ولی یک تیم دیگر که سرحال و جوان بودند را بازی دادند تا امشب با شرایط بهتری در آسیا کارشان را انجام بدهند. به نظرم تجربه خوبی کسب کردیم.

او تاکید کرد: تیمی داریم که همه بچه‌ها هم‌قسم شدند تا از این شرایط خارج شویم ولی لغو مسابقات بیرون از خانه ما و انجام دیدارهای خانگی کاری کرد تا تحت فشار قرار بگیریم. ما تیم خوبی هستیم و با برداشتن فشار مسابقات آسیایی به نوار موفقیت برمی‌گردیم و سر وعده و قولم هستم تا رتبه تک‌رقمی کسب کنم.

منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: