۸۹۰۹
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶
تعداد بازدید : ۷۱
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

نفرات منتخب ژوزه مورایس در دیدار با نیروی هوایی عراق معرفی شدند.

نفرات منتخب ژوزه مورایس در دیدار با نیروی هوایی عراق معرفی شدند.

به گزارش فراتیتر، تیم فوتبال سپاهان که جدا از نتیجه سه بر صفر انضباطی مقابل الاتحاد عربستان، در سه دیدار دیگر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو پیروزی و یک تساوی به دست آورده، امشب در رقابتی حساس به مصاف نیروی هوایی عراق خواهد رفت و امیدوار به برتری در این بازی و بالا بردن شانس صعود است.

سید پیام نیازمند، هادی محمدی، محمد دانشگر، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، محمد قربانی، محمد کریمی، محمدجواد حسین‌نژاد، آریا یوسفی، فرشاد احمدزاده و رضا اسدی 11 بازیکنی هستند که ترکیب اولیه سپاهان ایران مقابل نیروی هوایی عراق را در بازی امشب تشکیل می‌دهند.

سپاهان که در مسابقه اخیرش  در لیگ برتر با ترکیب غیرمنتظره و تغییرات پرشمار مقابل استقلال خوزستان قرار گرفت، امشب هم سورپرایزهایی دارد و حضور همزمان آریا یوسفی و رامین رضاییان در جمع نفرات اصلی جلب توجه زیادی می‌کند.

ترکیب اولیه طلایی پوشان ایران در مسابقه امشب نسبت به دیدار اخیرشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل آلمالیق ازبکستان فقط یک تغییر داشته که احسان پهلوان از جمع 11 نفر اصلی خارج شده و جای خود را به آریا یوسفی داده است.

گفتنی است دیدار تیم‌های سپاهان ایران و نیروی هوایی عراق از ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد که هر دو تیم در حال حاضر 7 امتیاز در گروه C به دست آوردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: