۹۰۴۰
چهارشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
تعداد بازدید : ۴۸
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

تصور می‌شد لئاندرو پریرا برای رقم 143 هزار دلاری به کمیته انضباطی فیفا شکایت کرده است اما ابعاد دیگری از این پرونده علیه پرسپولیس روشن شد.

تصور می‌شد لئاندرو پریرا برای رقم 143 هزار دلاری به کمیته انضباطی فیفا شکایت کرده است اما ابعاد دیگری از این پرونده علیه پرسپولیس روشن شد.

به گزارش فراتیتر، باشگاه پرسپولیس که درگیر مشکلات مختلف از جمله پرداخت دستمزد بازیکنان و مربیان تیم است، حالا با مشکل دیگری هم مواجه شده است. لئاندرو پریرا که برای دریافت مطالبات خود با مدیران باشگاه توافق کرده بود، بعد از عدم پایبندی پرسپولیس به تعهداتش، حالا به فیفا مراجعه کرده تا به صورت قانونی حق و حقوقش را بگیرد.

ماجرای شکایت پریرا البته به دو ماه قبل برمی‌گردد و خبری تازه نیست. پریرا در زمان جدایی با مدیران باشگاه پرسپولیس توافق کرد که در ازای دریافت 143 هزار دلار از این تیم جدا شود. اما پرسپولیس این عدد را به او پرداخت نکرد تا واکنش پریرا را به دنبال داشته باشد. سپس این بازیکن دو بار دیگر در بازه چند هفته‌ای به پرسپولیس مهلت داد تا این عدد پرداخت شود.

اما باشگاه پرسپولیس علاوه بر توافقنامه اولیه، به دو فرصت بعدی هم از سوی مهاجم برزیلی بی‌توجهی کرد تا لئاندرو چاره دیگری جز مراجعه به کمیته انضباطی فیفا برای دریافت دستمزدش نداشته باشد.

با این حال و اگرچه در ابتدا تصور می‌شد ادعای او روی 143 هزار دلار باقیمانده است اما نگاهی به توافقنامه او با پرسپولیس نشان می‌دهد که سرخپوشان پذیرفته‌اند که اگر به این توافقنامه عمل نشود، ضرر و زیان را هم پرداخت خواهند کرد.

به این ترتیب باشگاه پرسپولیس علاوه بر 143 هزار دلار بابت باقی مانده دستمزد و پاداش پریرا، باید رقمی بیش از 100 هزار دلار هم به او پرداخت کنند تا مهاجم برزیلی نزدیک به 20 میلیارد تومان از پرسپولیس طلبکار شود.

البته پریرا برای فصل دوم قرارداد 740 هزار دلاری با پرسپولیس داشت اما با امضای توافقنامه و اعلام جدایی، از دریافت این رقم صرف‌نظر کرد تا پرسپولیس از یک بحران بزرگتر رها شود. با این حال سرخپوشان باید منتظر حکم نهایی دادگاه فیفا باشند.

باشگاه پرسپولیس از طریق وکیل پریرا و مسئول امور بین‌الملل خود در تلاش است تا آخرین مذاکرات را با پریرا داشته باشد و او از شکایت خود چشم‌پوشی کند اما هنوز این موضوع به نتیجه نرسیده است.

منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: