۸۹۷۵
سه‌شنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶
تعداد بازدید : ۵۶
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

پرسپولیس در موقعیتی حساس در ورزشگاه آزادی بدون هیچ محرومی میزبان الدوحیل خواهد بود.

پرسپولیس در موقعیتی حساس در ورزشگاه آزادی بدون هیچ محرومی میزبان الدوحیل خواهد بود.

به گزارش فراتیتر، یکی از اتفاقات بدی که پرسپولیس را در بازی رفت مقابل النصر در ورزشگاه آزادی به چالش کشید اخراج میلاد سرلک به دلیل خطا روی رونالدو بود. سرلک در آن مسابقه با بی‌احتیاطی دو کارت زرد دریافت کرد و زمین اخراج شد.

پرسپولیس ممکن بود در بازی فیزیکی و حساس با النصر در ریاض نیز این شرایط را تجربه کند اما این بار النصر بود که در دقیقه ۱۶، ده نفره شد. النصری‌ها با وجود ۱۰ نفره شدن موفق شدند دروازه خود را مقابل پرسپولیس بسته نگه دارند.

پرسپولیس در نیمه اول نمایش سزاوارانه و جذابی داشت و بارها به سمت دروازه النصر شوت زد با این حال شاگردان یحیی گل‌محمدی در دقایق پایانی این نیمه تحت فشار زیادی قرار گرفتند و طی ۶ دقیقه با سه کارت زرد جریمه شدند. شهاب زاهدی، امید عالیشاه و سروش رفیعی بازیکنانی بودند که در دقایق پایانی نیمه نخست اخطار گرفتند.

این سه بازیکن در نیمه دوم با احتیاط بیشتری کار را ادامه دادند و توانستند بدون دریافت کارت زرد دوم زمین را ترک کنند تا بازی حساس با الدحیل را از دست ندهند.

در حال حاضر در پرسپولیس، مسعود ریگی، شهاب زاهدی و امید عالیشاه یک اخطار دارند و گئورگی گولسیانی و سروش رفیعی دو کارته هستند. طبق قوانین این فصل لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان در مرحله گروهی با سه کارت زرد از بازی بعدی محروم خواهند شد و بنابراین پرسپولیس مقابل الدحیل محرومی نخواهد داشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: