۸۰۲۶
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷
تعداد بازدید : ۶۹
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

پرسپولیس در نیم فصل بازیکنان جدید می خرد.

پرسپولیس در نیم فصل بازیکنان جدید می خرد.

به گزارش فراتیتر، پرسپولیس تهران یکی از دو قطب فوتبال ایران است که گفته می شود بیش از ۴۰ میلیون هوادار در کشور دارد. پرسپولیس امسال در فصل نقل و انتقالات فعال ظاهر شد و بازیکنانی نظیر شهاب زاهدی، یاسین سلمانی و کنعانی زادگان را خرید. پرسپولیس در فصول اخیر قهرمان بلامنازع لیگ برتر فوتبال ایران بوده و در این فصل نیز به همراه استقلال و سپاهان از شانس های اصلی قهرمانی به حساب می آید. پرسپولیس امسال همچنین به دنبال کسب موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است. پرسپولیس چندی پیش از النصر شکست خورد و در گام دوم تیم الدوحیل و در گام سوم تیم استقلال تاجیکستان را در قطر شکست داد.

با اینکه هنوز به پایان نیم فصل نیز نرسیده ایم اما به دلیل مصدومیت های متوالی بازیکنان پرسپولیس و پیشنهاد یک واسطه مبنی بر استفاده از سهمیه پزشکی یک هافبک طراح به این تیم پیشنهاد شده است تا مشکلات خط میانی این تیم را برطرف کند. یک روزنامه فنلاندی برهمین اساس خبر معرفی شدن یک هافبک فنلاندی به نام اورهو نیسیلا Urho Nissila را بازتاب داده است.

روزنامه ساون سانومات فنلاندخبر از احتمال معرفی شدن این بازیکن به پرسپولیس داده است و حتی به لینک شدن او نیز واکنش عجیب ترین مقصد را داشته است. ساون سانومات از قدیمی ترین روزنامه های فنلاند است و در چاپ خود نیز بدین خبر اشاره داشته است. البته که فعلا هیچ خبری درباره نقل و انتقالات در باشگاه های ایرانی نبوده است اما واسطه ها در تلاش هستند تا این هافبک را قبل از نیم فصل به پرسپولیس پیشنهاد دهند و در حال تلاش برای پیشنهاد او به جای مرتضی پورعلی گنجی به عنوان سهمیه پزشکی هستند. (هرچند اعتقاد سرمربی به رسیدن این بازیکن در بازی های پایانی است و فعلا بعید است تن به این پیشنهاد دهد). از همین حالا شایعاتی درباره چند هافبک پیشین پرسپولیس نیز شنیده شده است و این هافبک فنلاندی نیز تنور شایعات را پررنگ کرد.

اورهو نیسیلا یکی از هافبک های محبوب در لیگ داخلی فنلاند بوده است و در فصل گذشته نیز در تیم کاپس فنلاند توپ زده است و در ۱۵ بازی ۶ گل و ۱ پاس گل را ثبت کرده است و لیبل ۴۰۰ هزار یورویی در ترانسفرمارکت خورده است. نیسلا به عنوان لژیونر در تیم های سوون کره جنوبی، زولت وارخم بلژیک و ماستریخت هلند بازی کرده است و بهترین دوران خود را در تیم های کشور خودش سپری کرده است. ۱۹۶ بازی ۴۲ گل و ۳۷ پاس گل آمار کلی او در تیم کاپس فنلاند بوده است که در سه دوره مختلف عضو این تیم بوده است. یکبار شروع فوتبال خودش در این تیم و یکبار به صورت قرضی از وارخم بلژیک و بار دیگر در بازگشت از کره جنوبی. آمار این بازیکن در تیم های خارج از فنلاند چندان چشمگیر نبوده و بیشترین بازی در تیم خارجی را با ۲۲ بازی در تیم سوون کره جنوبی ثبت کرده است. نیسلا در ۱۲ بازی ملی برای تیم ملی فنلاند به میدان رفته است و در فصل ۲۰۲۰-۲۱ نیز مرد سال فوتبال فنلاند شد.

تیم کاپس KuPs فنلاند یا کوپیون پالوسورا Kuopion Palloseura یکی از تیم های مطرح لیگ فنلاند بوده است که این بازیکن فنلاندی در سه مقطع برای آنها بازی کرده و بهترین آمار بازی خود را در این تیم ثبت کرده است. این باشگاه در سال ۲۰۰۵ رافائل ادرهو را با مبلغ حدودا ۱۰۰ هزار یورو به پرسپولیس فروخت که این بازیکن یکی از بدترین خارجی های تاریخ پرسپولیس شد اما پرسپولیسی ها مبلغ رضایتنامه او را بعد از قول و قرارها پرداخت نکردند و همین باعث شکایت این باشگاه فنلاندی از پرسپولیس به فیفا شد و همین مقدمه کسر ۶ امتیاز از پرسپولیس شد و در آن سال داغ بزرگی را به فوتبال ایران تحمیل کرد.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: