۸۰۰۹
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
تعداد بازدید : ۳۸
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

وحید رضایی بازیکن سابق سرخ آبی‌های پایتخت با نظر سیدمهدی رحمتی به جمع کادرفنی تیم نساجی مازندران اضافه شد.

وحید رضایی بازیکن سابق سرخ آبی‌های پایتخت با نظر سیدمهدی رحمتی به جمع کادرفنی تیم نساجی مازندران اضافه شد.

به گزارش فراتیتر، وحید رضایی یکی از دو مربی معرفی شده از سوی رحمتی، سرمربی تیم نساجی مازندران و  این موافقت اعضای هیات مدیره این باشگاه به جمع کادر فنی سرخپوشان قائمشهری پیوست.

وحید رضایی دارای مدرک مربیگری A آسیا است و سابقه کار به‌عنوان دستیار اصغر شرفی در برق شیراز، یحیی گل‌محمدی در اکسین البرز و همچنین امید نمازی در ذوب‌آهن را دارد.

این مربی در چند فصل گذشته در قامت سرمربیگری در تیم مس شهر بابک در مسابقات لیگ دسته دوم حضور داشته و باعث صعود این تیم به لیگ دسته یک کشور نیز شد.

رضایی، همچنین به‌عنوان بازیکن، سابقه حضور در تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز، پگاه گیلان، ذوب‌آهن اصفهان، پرسپولیس، استقلال و ... را در کارنامه دارد.

اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران در جلسه روز چهارشنبه خود با اضافه شدن ۲ مربی از مربیان مدنظر سرمربی به کادر فنی موافقت‌ کردند که پس از تایید اعضای هیات مدیره، وحید رضایی یکی از دو مربی پیشنهادی به جمع نفرات کادر فنی تیم نساجی مازندران اضافه شد.

اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران در جلسه روز چهارشنبه خود، با استعفای سیدمهدی رحمتی مخالفت کردند تا این مربی جوان همچنان به عنوان‌ سرمربی در سمت خود باقی بماند.

تمرینات تیم فوتبال نساجی مازندران پس از شکست ۲ بر یک برابر تیم ذوب‌آهن اصفهان و تعطیلی سه روز از روز پنجشنبه ۲۵ آبان از سر گرفته خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: