۸۰۴۹
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
تعداد بازدید : ۴۲
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، یحیی گل‌محمدی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است، اما برخی با غرض‌ورزی در پی کوبیدن او هستند.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، یحیی گل‌محمدی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است، اما برخی با غرض‌ورزی در پی کوبیدن او هستند.

به گزارش فراتیتر، جواد منافی ، در مورد وضعیت بحرانی پرسپولیس و شکست این تیم برابر سپاهان گفت: شرایط پرسپولیس در این چند بازی آرمانی نبوده است و برخی اتفاقات از جمله مجادله با استقلالی‌ها باعث شد تا آرامش و تمرکز این تیم گرفته شود. از طرفی مصدومیت و سرماخوردگی بازیکنان هم در این چند بازی به شدت پرسپولیس را اذیت کرد و دست کادر فنی بسته بود. مهمترین موضوع نداشتن تمرکز است که برای تیم مشکل ایجاد کرده و هنگامی که یحیی گل‌محمدی تمرکز و آرامش خود را از دست می‌دهد، این موضوع به تیم هم سرایت پیدا می‌کند.

وی در ادامه افزود: وقتی تیم با کمبود بازیکن مواجه می‌شود، انتظار می‌رود که در نتیجه‌گیری دچار مشکل شود و ما این را در چند بازی گذشته هم دیدیم. البته هنوز چیزی تمام نشده است و همه باید از تیم حمایت کنیم و به بازیکنان و کادر فنی آرامش بدهیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و بارها چنین بحران‌هایی را پشت سر گذاشته است.

منافی در واکنش به انتقادهای صورت گرفته از یحیی گل‌محمدی که بارها در این فصل از عدم جذب بازیکنان موردنظرش صحبت کرده و این موضوع به عقیده خیلی‌ها تکراری شده است، تأکید کرد: وقتی گل‌محمدی موضوعی را مدام تکرار می‌کند، یعنی اینکه اذیت شده است. او از طرف مدیریت و باشگاه اذیت شده است و وقتی تیم در چهار بازی پیاپی نتیجه نمی‌گیرد طبیعتاً یحیی هم احساس خطر می‌کند. وقتی تیمی قهرمان می‌شود باید تقویت شود، ولی این اتفاق برای پرسپولیس رخ نداد. گل‌محمدی در خط حمله مهاجم باکیفیت می‌خواهد و شهاب زاهدی به تنهایی نمی‌تواند کار را در بیاورد. حالا شما مصدومیت پورعلی‌گنجی، سلمانی و وحید امیری سه بازیکن مؤثر پرسپولیس را هم به این مشکلات اضافه کنید.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با حمایت از سرمربی این تیم تصریح کرد: گل‌محمدی در این سال‌ها توانایی و کیفیتش را با کسب جام‌های مختلف نشان داده است. برخی با غرض‌ورزی قصد کوبیدن یحیی را دارند و اینکه بخواهیم همه مشکلات را به سرمربی تیم ربط بدهیم درست نیست. هر تیمی ممکن است با چنین وضعیتی مواجه شود، ولی یحیی آنقدر توانایی دارد که مشکلات تیم را در زمین مسابقه برطرف کند. دست او در این چند بازی بسته بود و البته باز هم تأکید می‌کنم که بازیکنان موردنظر این مربی به صورت کامل جذب نشد در غیر این‌صورت شرایط برای پرسپولیس فرق می‌کرد. همه ما باید به تیم آرامش بدهیم و قطعاً پرسپولیس از این بحران عبور خواهد کرد. نباید فراموش کرد که یحیی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است.

منبع: تسنیم
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: