۷۹۵۵
سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
تعداد بازدید : ۴۲
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

حمید درخشان می‌گوید باشگاه پرسپولیس باید از یحیی گل‌محمدی حمایت کند و آرامش را به این تیم بازگرداند.

حمید درخشان می‌گوید باشگاه پرسپولیس باید از یحیی گل‌محمدی حمایت کند و آرامش را به این تیم بازگرداند.
به گزارش فراتیتر، سه تساوی پرسپولیس برابر ملوان، صنعت نفت و استقلال تاجیکستان و سپس شکست یک بر صفر مقابل سپاهان، سرخپوشان را وارد بحران کرده و باعث شده حاشیه‌های مختلفی اطراف این تیم ایجاد شود؛ از شایعه برکناری یحیی گل‌محمدی تا جریمه اعضای تیم پرسپولیس و دلخوری آنها.

حمید درخشان در خصوص شرایط پرسپولیس گفت: پرسپولیس، تیم بزرگی است و این بحران‌ها هم همیشه آمده و رفته‌اند. این تیم از بازی با ملوان دچار افت شد و شرایط پایداری نداشت؛ همین موضوع به علاوه مسائلی که با مصدومیت و سرماخوردگی بازیکنان ایجاد شد، دست به دست هم داد تا پرسپولیس شرایط خوبی نداشته باشد. بازی با سپاهان هم بازی سختی بود و پرسپولیس هم با مشکلاتی که از بازی‌های گذشته خود داشت، وارد مسابقه شد.

وی افزود: با این حال فراموش نکنیم پرسپولیس فصل گذشته هشت امتیاز از رقبای خود عقب بود اما در پایان قهرمان شد. این فراز و نشیب‌ها برای همه تیم‌ها بزرگ وجود دارد اما پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و می‌تواند با تلاش کادرفنی و ترمیم نقاط ضعف خود به شرایط خوب برگردد. ضمن اینکه تعطیلات هم یک فرصت مناسب است که یک بازبینی صورت بگیرد و با اقتدار در ادامه بازی‌ها حاضر شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شایعاتی که پیرامون برکناری یحیی گل‌محمدی شنیده می‌شود، عنوان کرد: حتی طرح کردن این موضوع هم قابل قبول نیست و به هیچ وجه نمی‌توان با یک باخت، تغییر ایجاد کرد. باید فرصت بدهند که یک آرامش در‌ تیم ایجاد شود و در آن آرامش، تصمیمات درستی گرفته شود و اشکالات رفع شود. هنوز بازی‌های زیای مانده و هزار و یک اتفاق برای تیم‌ها رخ می‌دهد. قطعا این شرایط تغییر می‌کند و پرسپولیس به شرایط خوب خود برمی‌گردد.

درخشان در واکنش به اینکه به نظر‌ می‌رسد باشگاه پرسپولیس موفق نشده تیم کاملی را برای این فصل از مسابقات ببندد، گفت: من اینطور نگاه نمی‌کنم. پرسپولیس فصل قبل با همین نفرات قهرمان شده و تنها چیزی که این فصل باید اضافه می‌شد، یک فوروارد بود که آن را هم خریدند و امیدوارم بتواند به پرسپولیس کمک کند؛ هر چند به نظر من بعید است که آن بازیکن بتواند کاری را پیش ببرد اما در نهایت به نظرم تیم کاملی داریم و همه بازیکنان، کیفیت بالایی دارند و تنها بحث مصدومان، کار پرسپولیس را مختل کرده است.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد عملکرد شهاب زاهدی و هند عجیب او در بازی با سپاهان اظهار داشت: شهاب زاهدی عملکرد خوبی داشت و من تعجب کردم که در آنن شرایط خوب، روی نیمکت ذخیره رفت. این موضوع برای من جای سوال است اما با این حال من در تمرینات نبودم و سرمربی به تیم نزدیک‌تر است و حتما دلیلی برای خودش داشته است. اما هند شهاب زاهدی در بازی با سپاهان من را هم عصبانی کرد؛ چنین حرکتی از طرف بازیکنی در آن جایگاه که حتی سابقه بازی در اروپا را هم دارد، غیرقابل تحمل بود. وقتی به توپ نمی‌رسی، نیاز نیست که با دست، توپ را لمس کنی. این اشتباه بزرگ زاهدی باعث شد بازی بعد را هم از دست بدهد و دست پرسپولیس را در خط جلو ببندد.

درخشان در پاسخ به اینکه جریمه ده درصدی اعضای تیم پرسپولیس، باعث دلخوری آنها شده است، گفت: چرا دلخور شده‌اند؟ مگر زمانی که پاداش می‌گرفتند، کسی به آنها اعتراض می‌کرد؟ همانطور که پاداش داریم، جریمه هم داریم؛ این قاعده فوتبال است. نباید ناراحت شوند.

او درباره شرایط دشوار پرسپولیس برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز عنوان کرد: به نظر من هیچ شانسی از بین نرفته و می‌تواند به جام باشگاه‌های آسیا برگردد. پرسپولیس، تیم بزرگی است و جایگاه خوبی هم در آسیا دارد. من مطمئنم اگر اشکالات فنی تیم رفع شود و بازیکنان بیشتر تلاش کنند، به جام باشگاه‌های آسیا برمی‌گردد.

منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: